2014年5月28日星期三

2014台中南投5天自駕遊- 明天出發了

等到頸都長既台灣之旅明天終於出發了,係agoda訂的日月潭民宿亦於前天過了數。呢排睇天氣佈告台灣都係落雨,上去台灣氣象局睇地區天氣,睇見個預測圖開心指數即時下降 ::kk3013
清境兩日都落雨,合歡山似乎無望 ,晚間又有雲,星星都唔知睇唔睇到 ::ee5042


連第三同第四日既日月潭都係落雨 (@_@) 台中市有陽光,成32度,熱爆 ::cc9052
希望去中社花市影到靚花。


8 則留言:

  1. 今年年頭諗住去三日台東,出發前天氣預報話果三日落雨,即將三日行程改為去台中加日月潭。

    回覆刪除
    回覆
    1. book晒酒店都冇得改行程啦-_-#

      刪除
    2. 我上次用 Booking.com,所以可以去前改。天陰冇咁熱,玩得開心D啦!

      刪除
    3. 台中好熱,但係一入南投就下雨

      刪除
  2. 自駕的話應該可以睇住天氣走線?

    回覆刪除
    回覆
    1. 路途遠,好難走線~
      好彩係清境上午還好天,下午才下雨。

      刪除
  3. 到而家為止到左台灣四天喇,個天對我都唔錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實天氣唔算太差,每天早上都有陽光,係頭兩日係清境午後落大雨,之後幾日都係間中落雨。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。