2013年1月5日星期六

2013.1.5 更換鋅盤去水位 DIY

廚房用咗十五年既鋅盤去水位有出現滲水,因對水喉工程無信心,所以只用玻璃膠封著。但只維持一段時間,玻璃膠甩了,又再繼續滲水,加上去水隔已殘舊,決定將整個去水隔更換掉。


首先拆了氣隔及剷去玻璃膠,再拆掉去水位才發現原來摟實去水位的圈爛了,所以導致滲水。




帶著舊配件去買套新的,再一問原來氣隔才賣12元,於是順便換埋。

先上銅油灰,再上實個去水位,跟著駁去水喉,最後裝埋氣隔。


大功告成 ::oo2031 ,無難度::uu7060

9 則留言:

  1. 舊去水難唔難拆架? 我果個唔見有玻璃膠呢~

    回覆刪除
  2. 先拆氣隔如圖3, 玻璃膠是因漏水我後加上去.

    回覆刪除
  3. 謝謝, 即係去水同鋅盤之間只係靠銅油灰, 拆咗氣隔之後用少少暴力就應該拆到舊去水了啊?
    因為我睇我果個去水都唔肯定佢係點同鋅盤癡埋一齊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係,本身有個圈用作鎖死條喉與鋅盆,銅油灰唔加都得。圖6爛開嘅就係果個圈。

      刪除
  4. 唔該晒! 我終於搞掂啦! 不過最後要剪爛佢先拆得到, 新買果個同你個差唔多款~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使客氣,大家都係發揮DIY精神 ^_^

      刪除
  5. 肉酸, 用鋼砂唔係用銅灰

    回覆刪除
    回覆
    1. 裝在底部,有邊個睇到,肉唔肉酸有乜所謂,都已經過咗7年了。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。