2019年10月13日星期日

2019 中部北陸自駕遊 - Day 1 名古屋到著、東橫Inn櫻通口本館


在高危日出發,雖然是乘11點35分的航班,我們要提早7點乘車出機場。未到8點已經到機場,1號客運大樓外排隊入離境大堂的人較多,我們在T2下車就不需排隊。辦妥寄倉行李,便在T2過海關。早了兩個小時到機場,有充裕時間去44閘口的貴賓室吃早餐。

快運航班一般都會準時出發,今次乘坐的是鯊魚。


很美的雲海




早了半小時到達名古屋中部國際機場。今天名古屋還有藍天,但之後幾天台風18迫近中部及北陸地區。我們的行程亦因此有所改變。這已是連續第3年遊日本遇正台風。

第二天才開始自駕遊,今天出市區要乘搭名鉄。去到售票處,最近的班次是機場快速列車「μ-SKY」,需要另購360yen的特別車票「μ-車票」。座位舒適,又有行李架,只是多360yen,挺划算的!

到酒店安頓後,便步行去名古屋駅旁的Biccam尋找心頭好。




購物完畢又要去Daiso替大少購物,順道買了晚餐回酒店。


~~ 酒店篇 ~~
為遷就明天取車,我們選擇了名古屋東橫Inn櫻通口本館。雙人房9120yen。距離名鉄名古屋駅有點遠,約需步行10分鐘。



斜對面是另一間東橫Inn櫻通口新館

這間雙人房比一般市區東橫大些,床頭竟然有空間放雜物。



廁所不是倒模式,活動空間多了


~~ 租車篇 ~~
一如以往經Tabirai.net租車。我們會在名古屋市內取車,中部国際空港還。搜尋時發現有些車行會收異地還車費用,但Budget沒有此項收費,而且Budget可購買CEP Pass,所以便選擇了Budget。6天車租連CEP Pass共34426yen。租了6天車但實際只行駛了5天,5天共行走了962km,平均每天192.4km,差不多每天接近3小時車程。5天入了兩次油,第一次自助入油入了4000yen,28.37L@141yen。第二次還車前入了1928yen,15.07L@128yen。中部泊車費比較貴,泊了5次車共3300yen。租車的總消費是43654yen。

Budget名古屋駅前店就在東橫Inn櫻通口本館對面

今次竟然是混能車



30 則留言:

  1. 呀, 十月一剛剛加gst到 10%, 我剛剛係前一日就買好哂手信用打爆缸油 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 老公冇假冇辦法,加到10%都要梗食

      刪除
    2. 加多2%無乜所謂啦, 最緊要玩很開心😃

      刪除
    3. 係酒店肉赤d,其他買野都無乜所謂啦😁

      刪除
  2. 我地都係在Budget租車租8天,原本係在tabirai 租,但後來上Budget官網,見到初次會員有1000yen折扣,就直接在官網訂了。我地都諗緊買唔買CEP pass, 我見啲bldg 介紹此pass, 話只要入口或出口是覆蓋範圍就包,但我有些頭㾗,我地一般只識跟住GPS行,都唔識分是否覆蓋範圍😅😅,一般是否買pass 抵些? 是否可去到Budget才加買pass?

    回覆刪除
    回覆
    1. 比個網誌你參考 https://www.travelclassroom.net/2014/03/etc-central-nippon-expressway-pass.html
      CEP Pass唔包名古屋市內同埋唔包中部機場同知多半島高速公路。我全程高速公路費係11800yen, 用pass慳咗2千幾yen, 如果想包埋機場同知多半島就要再加2千幾yen。我冇加到, 我喺滋賀返知多半島(我冇再入名古屋)係經伊勢灣岸自動車道, 喺東海IC出落去知多半島, 在知多半島全程行国道, 所以我唔需要再補錢。
      買pass好似要預先同車行訂。
      另外個pass係唔包能登。

      刪除
    2. 謝謝回覆,咁我地再諗下先😅!
      請問您地最後一晚住哪間酒店,我地就訂咗Comfort 機場,本來想在常滑住,近Budget還車,但選擇不多😅

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
    4. 喺長野或去白川鄉都有D就算有ETC都要比現金嘅收賮路道, 由一百円至二百㡬円不等

      刪除
    5. t先生:我有諗過下次自駕遊中部會去埋長野,到時再認真度下。

      刪除
    6. Denise: 我原本訂咗常滑Route Inn,後尾阿女介紹呢間,有溫泉浸,早餐唔錯,9千幾yen,都唔錯。
      http://www.ttm21.com/midorikan/

      刪除
    7. 多謝 t 先生賜教,我地都會去白川鄉及和倉溫泉

      刪除
    8. 我地行程會由中部機塲~金澤~和倉溫泉~(可能去搭小火車)~立山町(上立山黑部)~白川鄉~高山~上高山~新穗高纜車~下呂~長島 outlet~中部機場

      刪除
    9. Denise: 我回程都係經長島,行伊勢灣岸自動車道去知多半島。如果你係直接去budget還車,你可以喺東海IC出,再轉行国道就唔使比知多半島公路費。

      刪除
  3. 我記我你地坐過幾次燒賣。

    混能車好吖,慳油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,燒賣我哋坐過幾次, 鯊魚就第一次坐。
      我哋冇揀指定車款, 我都估唔到車行會比架混能車, 慳油得嚟又夠力。

      刪除
    2. 就係因為慳油夠力又夠靜,所以宜家租車都會租混能車

      刪除
    3. 有時見到有混能車plan,我都會揀,老公都鍾意揸混能車。

      刪除
  4. 我上個月坐10點機發高松,都係照舊2個半小時前到機場,T2無乜人,唔駛排隊出示登機證同passport就直入,在日本遇著打風都試過幾次,行程中打風都話改行程,去/回程遇上先死火,舊年北海道回程先至驚險,幾乎返唔到香港,諗起都一額汗

    回覆刪除
    回覆
    1. 去年打風打到成個関西機場關閉,真係攪到一頭煙。今次係影響咗幾個景點,要行plan B。我阿女仲大獲,佢原本係12号飛,撞正超級巨風,好彩俾佢改到早1日出發。

      刪除
  5. 您地租6日連CEP pass 都都係三萬幾yen, 咁抵,請問有冇買免責賠償保險呀🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 個plan係包埋免責,名古屋budget冇得再加noc。

      刪除
    2. 我在Budget官網訂車,有得加noc喎🤔

      刪除
    3. 名古屋駅店冇得加呀!

      刪除
  6. 我13號走都被cancel返唔到香港

    回覆刪除
    回覆
    1. 你飛東京?我阿女13號從名古屋上白川鄉天氣已經轉好了

      刪除
    2. 我意思係問你係咪由東京返香港

      刪除
    3. 係呀﹐東京返香港

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。