2015年4月7日星期二

光波爐初體驗


最近家中廚房多了個新成員 ─ 光波爐
嘗試整光波爐熱門餸,初試啼聲是整燒肉
製成品色香味俱全



再接再厲,試整南乳吊燒雞



雞皮鉗花了少許,要扣分,不過都好好味


最後是义燒加豬頸肉,但唔記得影製成品,下次補回



8 則留言:

  1. 光波爐 ~ 聽就聽得多 , 果然大開眼界 . ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 光波爐體積大, 不容易收藏, 煮完清洗都幾麻煩~

      刪除
    2. 啱啱相反,我覺得比焗爐易清洗好多 !

      刪除
    3. 焗爐有碟盛住食物,光波爐啲油滴晒落底,好油呀!

      刪除
    4. 用錫紙墊底再放架嘛~
      成個玻璃兜洗都好方便呀~~

      刪除
  2. 掂喎,真係要積極向你學習,我部機被我打咗入冷宫一段日子 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 有冇新菜色可以介紹下^^

      刪除
    2. 都係簡單野,參考你果D就真 XD

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。