2016年6月20日星期一

2016 淺遊瀨戶內海 - 夕食@道後温泉ホテル椿舘


椿舘夕食款式唔算多,不過貴精不貴多。看到枱上食完一碟又一碟,就知道不差。夕食時間是7點至9點,但到8點後食物已經不補給了,有些食物我們還未試過,於是找了服務員要求補給食物。服務員請示經理後,由經理親自送上食物。











由於食飽了才出動,有些食物已經沒有了

沙津菜

灼牛肉

壽司

刺身

很多食物已經忘記是甚麼了,加上多數是用日文介紹,不知道是甚麼東西。




燒蝦,另外還有燒牛排及燒螺

天婦羅












除了咖啡外,還有果汁,最特別是有樽裝果汁


甜點款式不多


兩款雪糕,為今晚晚餐畫上句號

4 則留言:

  1. 是什麼勁食物竟然要求補給 o.O?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係刺身海產類,唔係話好勁,只係覺得沒理由吃了一半時間就停止refill,咁遲來的咪冇野食。其實仲有甜品都冇乜點食已經冇晒><

      刪除
  2. Wow ~ 呢度既晚餐咁勁 , 梗係要補給啦 , 掂呀 .
    樣樣都咁啱食 , 絕無冷場 , 真係要四個胃至夠裝 . haha ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度真係樣樣啱食,淨係食鮑魚同燒螺都要四個胃:))

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。