2017年5月1日星期一

2016東京近郊 - 秩父祭(一)


前幾天在車站見到秩父夜祭的海報,雖說是夜祭,但日間仍會有屋台巡遊及其他活動。今天反正沒地方去,就決定去看看日間的秩父祭。


從池袋到西武乘特急車資1472yen。我們是價錢先決,乘急行至飯能轉車,車費772yen平宜700yen,但換來多26分鐘車程。

今天有藍天白雲,天氣非常好呢!

火車停了一段時間,不知是甚麼原因。

停車中,再影下藍藍天空

終於到達西武秩父駅



車站內外都是秩父祭宣傳海報

6點後的特急全部滿席

駅外也很熱鬧

觀光案內所外有鼓樂表演



天氣好得沒話說

跟著人群步向會場,街道兩旁都有小食檔

秩父鉄路御花畑駅




秩父夜祭、京都祇園祭、飛騨高山祭是日本三大曳山祭 (原來唐津曳山祭未入流)。是國指定重要有形、無形民族文化財。秩父夜祭於12月2-3日舉行。2日是宵宮,3日是大祭。我們今晚要乘夜機離開,所以無緣看晚間的夜祭。日間有4台屋台及2台笠鉾在大街上巡遊。不知道屋台跟笠鉾有什麼分別呢?
第一台遇上的是中町屋台。高約6.7米,重約14噸,是4台屋台中最大的。

每台屋台都刻上不同的圖案及設計不同的裝飾,每台都是非常華麗奪目。屋台內有鼓手及舞者,而車頂亦有幾位壯男坐鎮。




後幕繡了一條大鯛魚


前面路邊是停泊中的中近笠鉾。高約5.5米,重約15噸。總體以黑及金為主。



一邊行一邊食

要拉動十幾噸重的屋台真的非常吃力

上町屋台。高約6.7米,重約13噸。屋根是4屋台中最大。



本町屋台。高約6.5米,重約12噸

後幕是一艘玩具寶船


看過幾台屋台巡遊後,我們亦已接近秩父神社了。

4 則留言:

  1. 啱啱去羊山公園嗰次坐車拍卡入閘唔知幾銀,跟住因為要趕班特急買咗特急券,到出閘見到772加埋肉都赤埋,都係同早我地半粒鐘出發既蜻蜓同時到達,回程坐普通不過瞓醒幾覺都未到池袋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地係以慳字為先,所以寧願轉車都唔搭特急XD

      刪除
  2. 哈哈,我就有啲怕去景點轉車,特別知道要行嘅景點,回程會想坐下瞓覺,驚瞓着唔知醒轉車呀。

    上次我就為咗book呢程特急,上網開咗個account訂飛添呀。

    同呢啲祭無乜緣,睇你啲相當去咗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係驚瞓着唔知醒落車,所以我坐車從來唔會瞓覺。既然唔會瞓就慳D揀轉車啦XD

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。