2018年1月7日星期日

2017 石垣4天自駕慢活之旅 - Day 2.6 夜之石垣


離開鐘乳洞後再到超市逛逛,差不多黃昏時分便駛到海邊看日落,可惜又是與夕陽緣慳一面,太陽被厚雲遮蔽了。
我們坐在琉球観音埼灯台駐車場前的堤壩欣賞夕陽餘暉。




雖然未能看到石垣的夕陽,卻有幸看到滿天星。離開海邊,我們不是駛回酒店,而是駛去碼頭對出的島。遠離城市光害,抬頭便看到密集的繁星。這是我第一次在日本觀星啊!


天空上有三顆星星連成一線,不知是甚麼星座呢?

嘗試了幾種曝光時間,拍攝不同的效果





影完星星,打道回酒店。今晚晚餐是在超市買的沖繩牛及黑豚肉餃子。




6 則留言:

  1. 每次遊日本在酒店露台看星, 就會想起童年時只需在旁邊的摩士公園就能看到很多天上星星, 現在在家中露台就只能看到千萬燈光

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺屋企只能看到對面屋既燈光ー_ー!!

      刪除
  2. 雖然對天文無乜認識,但响日本一抬頭睇到滿天星真係好舒服。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有幾次專登去睇星都睇唔到,今次見到滿天星真係好開心

      刪除
  3. 三連星係獵戶座,香港都可以時常見到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知呀!喺香港好少睇星。
      之後喺Cairns都有影到。前幾晚喺然別湖觀星又見到😀

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。