2019年10月10日星期四

2019 中部北陸自駕遊


繼2017,2018之後,連續第3年遊日遇上颱風。今次目的地是中部北陸,由於受颱風橫流影響,行程有所改變,詳情在遊記內分享。
今次以吃喝玩樂為主,沒有編排太多景點。走馬看花地遊走了岐阜、富山及福井3個県,回程繞道滋賀,令我的制県登錄又多了3個県。遊記即將開始,打頭陣先展示戰利品。
* * * * *
由於年初兩次旅行都沒有準備防水手機套,以致未能留下美好時刻。所以早前買了個防水手機套,但入水後竟然無法按手機掣。於是燃起了買防水相機的念頭。看了幾款不同牌子相機,最後選擇了Nikon Coolpix W300。除了扣稅後,還有7%折扣,折實HKD2015.89。

以往都會在日本買梅酒,今次更瘋狂地買了3支,不過旅途中已經KO了1支了。

手信買得不多,主要買零食




每天到超市都買水果,買得最多是提子。香印、晴王、巨峰吃得超滿足。另外還有黃金桃、豐水梨及超甜的幸水梨。

逛海鮮市場也收穫甚豐
綠茶、蝦皮、龍蝦味噌及蟹味噌

今次輪到大老爺買鞋

Daiso掃貨是指定動作

口痛難耐,買了兩盒藥減輕痛楚

以往只會是大小姐買名信片,今次難得大老爺有興緻

今次整個旅程影的相不多,遊記會儘快開始寫,希望能在下一個旅程前完成。

4 則留言:

  1. 您地有冇上立山黑部😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 有,但就喺正嗰日打風😭

      刪除
    2. 係咪十月四,五到北陸果個? 我三號走都好以已經變左低氣壓, 不過都好似幾大雨

      刪除
    3. 我係4号上山,撞正大風雨,只係喺黑部湖睇放水,之後室堂橫風橫雨,焗住返彌陀原酒店。係第二朝先行到彌陀原。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。