2020年11月22日星期日

留家抗疫 - 麵包篇+Air Fryer煮食篇+一夜干


疫情反反覆覆,限聚令要延續下去。已經習慣了每個周末半天外出,半天留家。留在家中又有新嘗試,今次嘗試自家製麵包。
第一次嘗試是失敗的,製成品像鬆餅多過麵包

上網再研究一輪,終於成功了。
搓好麵粉,放在氣炸鍋內發酵

塗上蛋汁焗大約20分鐘

香噴噴餐包大功告成

之後再製作腸仔包及蟹柳包

栗子包及提子包

杏甫及提子干排包

Air Fryer煮食篇
留家吃早餐,嘗試了做西多士。上圖是厚切麥包,所以顏色深了點。白麵包才炸出金黃色。

 繼續氣炸鍋新菜式 - 玉子豆腐及蜜汁豬串骨,味道都不錯啊!

一夜干

在網上看到自製一夜干,做法非常簡單,於是又嘗試自家炮製。第一次買了馬友試做,先把魚洗淨,然後浸鹽水,吊起風乾一晚。這次嘗試燒魚,味道不錯。

第二次買了烏頭,風乾一晚覺得未乾透,再風乾多一天,然後用薑葱蒸。可能風乾時間長了,肉質變硬,不及第一次的美味。


 

5 則留言:

  1. 氣炸鍋整到麵包,超正﹗有無食譜分享?我都想整呀^_^我覺得無買錯氣炸鍋^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係參考網上分享,好似係跟下面條youtube,你都試下整啦😊

      https://m.youtube.com/watch?reload=9&feature=youtu.be&v=OQDpbQu7bCk

      刪除
  2. 一夜干都整埋!!可以開檔居酒屋嘞!!我要食關東煮勁入味蘿蔔,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 整一夜干好簡單,不過整唔到日本嗰d咁好味。關東煮都冇難度啦

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。