2022年7月15日星期五

超級月亮 • 火燒天

舉頭望明月,賞的是全年最大滿月。肉眼看不覺得特別大,只覺得比較光,可能不是在最佳時間觀賞。Zoom近可看到月球的地貌,右下方有個小圓形,加上周邊的紋,看起來像個西瓜。


第二天放工又看到不少街坊望天打卦,抬頭一望竟然看到一片火燒雲彩,美極了

朋友傳來更震撼的火燒天照片



4 則留言:

  1. 禽日fb洗版呀。

    我自己前日都有po超級月亮。

    天氣好,熱啲都無所謂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!FB, whsapp呢兩日全部都係呢d相😆

      刪除
  2. 月亮睇真啲真似個西瓜,前晚的火燒天我都有睇到,真是全香港各區都睇到,真是難得一見燒得咁紅﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時放工我會行天橋返屋企就未必會望個天,係前日咁啱要買嘢冇行先橋落咗地面先見到個靚景。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。