2015年6月28日星期日

2015 東北關東走馬看花之旅 - 總結與開支

完成了遊記,用信用咭簽賬亦早已過了數,照以往習慣做了一個開支表。9天總開支4萬4千多,平均每人大約一萬一千幾,不算豪亦不算窮遊。佔比例最高仍然是酒店,單是不老ふ死已佔了接近3成的酒店開支。9天裡有6天遊走北東北三縣,要買JR East Pass,因此交通費就佔據了第二位,其次就是機票及飲食。

在北東北的盛岡、秋田及青森走了一圈,賞花遊湖之外,還踏了兩次單車及到十二湖健行了一小圈。每天行程都豐富,食、玩、買都滿足了。


關東部份由於去的地方比較分散,交通接駁比較煩,所以選擇了租車自駕遊。兩天遊走了栃木、琦玉及神奈川縣,最後返回東京都結束旅程。這部份最大滿足是看到滿開的紫藤,雖然因為塞車而令有些行程刪除了,但仍是覺得開心滿足的。


終於完成了這個遊記,可以集中精神計劃10月尾的九州遊及明年的北海道關西遊。

10 則留言:

  1. 妳寫得好詳細👍🏼

    回覆刪除
    回覆
    1. 年紀大冇記性,驚好快就唔記得,所以要寫詳細啲XD

      刪除
  2. 又plan埋出年行程 @_@

    回覆刪除
  3. 除左自己好少有BLOG友都MARK得詳盡~呀~係WO~平日我無count租wifi同保險下次都count埋落去先 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為經常被問機票幾錢,租車幾錢,酒店幾錢.......所以每個項目都會記低,旅途中既所有使費都會記錄低,做得詳細啲,有人問起即刻答到XD

      刪除
  4. 我有個excel file 儲存咗由1998年開始去旅行嘅 expenses,最初幾年未必個個 trip 都有詳細 breakdown,可能只有個 total,但大約12、13年前開始每個 trip 都一定會記錄低每日各項嘅支出,然後返嚟會 input 落個 file度,亦會分開 categories,不過就無好似你咁整埋個 chart,我做個 file 只係 for 自己 record,總覺得依D比較私人,唔想公開,但如果有 blog 友問的話,我都會翻查記錄告知,宜家睇番依17年旅行嘅總支出有成7位數字,都幾嚇人

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係用excel記低每日支出~
      7位數字好驚人呀 ::_2114

      刪除
    2. 其實計落都唔算多,17年嘅支出,平均一年都係幾萬蚊,係依10年去得日本多駛得多D,去一次日本都幾萬蚊喇...
      我見你個四圍遊目錄去過嘅地方都唔少,可能你早年無做記錄,有的話可能都有7位數字

      刪除
    3. 唔啦,之前多數都係一年去一次旅行,返大陸果啲都係兩三日唔使用好多錢架~

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。