2014年6月30日星期一

2014 台中南投5天自駕遊 - 達欣商務精品飯店


由南投返回台中,
今晚住的旅館是達欣商務精品飯店
我地訂的房叫尊榮四人房,約有33㎡,
相當寬敞,房間亦很新淨,
唯一美中不足是無窗。



飯店本身沒有停車場,只有特約停車場。
我地check-in完就將車泊去停車場,
同入其他收費停車場一樣,
入去時先係入閘機㩒個圓形的膠牌。
再去酒店counter登記,佢就比張飛我地,
飛上面有入住日期同房號。
到攞車時張飛同埋個膠牌交比車場,
佢就會同你reset個膠牌,咁就可以出車,
記得要收好張飛,因為每次出車都要用。


酒店隔離就係國光客運,
唔係自駕遊就係呢度搭車。



對面就係台中車站,
見唔見到車站後面既格上租車,
嚟到台中先租車都好方便。


講完周邊就講下間房,間房真係幾寬敞,
大把位放行李。間房好新,可能係最近裝修過。



仲有好多小食


個浴室都幾大同埋好乾淨,不過顔色就怪怪地


酒店包早餐,餐廳係2樓,可以望街景食早餐



中式、西式及台式都有,不過唔係有太多選擇,
而且味道都係一般。





以價錢、位置及服務來講,呢間飯店算不錯了。

~ ~ ~ Index ~ ~ ~

沒有留言:

發佈留言

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。