2014年6月7日星期六

2014 台中南投5天自駕遊 - Day 1.1 出發篇

2014.5.29 Day 1 大雨


今朝早7點幾團友駕車來接我們去機場,
係第一次坐私家車去機場,
泊好車跟住去華航櫃枱寄行李。
今次將機票係Y class,
只可以在5-24小時內網上check in及揀位,
我昨天已經幫所有團友辦好check in,
但係去到華航櫃枱仍然要排長龍寄行李。
出左登機証之後,地勤空姐叫女團友
去隔離服務櫃枱攞禮品(blog),
第一次搭飛機有禮物送。

跟以往一樣入左禁區就去大家樂食早餐,
之後慢慢行去登機閘,
上機前先裝返壺水及去洗手間。
10:10起飛,
9:42到登機閘口已經見到Final call,
上機後都要等一些時間才起飛。



飛左半個鐘就開始派餐,一般的飛機餐,
水果、沙律、果汁一律欠奉


一個半小時航行時間,
話咁快就到台中清泉崗機場。
台中天氣真係麻麻地,天陰陰,好像下過雨。


11:45 land但係要兜一大輪才到停機坪,
11:55才落機


機細人少,10分鐘已經辦好入境手續及攞行李


跟住我地就分頭行事,之前已經做好功課,
知道ATM提款機及中華電信的位置。
離開國際航廈就過去國內航廈,
我去提款,其他人去買上網咭。
ATM提款機就在國際航廈與國內航廈之間,
即下圖最右邊橙色位置前少少,
中華電信counter就係進入國內航廈後
轉左邊就會見到。
台灣上網咭資料好易搵到,
我都唔晒口水講喇。
今次買既係NTD300用5日既咭,
冇限上網,仲有50元通話。
聽聞話iphone唔可以share wifi,
我地就用samsung機換咭。 
換好sim card,確定各團友都可上網後,
首先要打電話去清境民宿報到。
然後就去搵格上租車。


格上租車就在國內航廈的盡頭,
好易搵,兩個司機去辦手續。



格上對面有Locker及手機充電站,幾方便


係格上counter辦理租車手續,
有過去年租車經驗,
今次只用了20分鐘就攪好手續。
職員帶我地落去機場上落客區取車。
格上台中機場站車場就係對面,
職員過去駛架車過嚟比我地驗車。
外面天色昏暗,不過冇落雨已經好好了。


驗車大行動開始


Lavina 1600 cc,上年去高雄都係呢款車,
行李箱夠大,座位都夠闊



攪掂,司機上車記低行車里數,
架車行左61985公里都幾舊下。
到第五天還車時,行車里數是62514公里,
即是我們共行駛了529公里。


各團友可以上車開始五天旅程。
由抵達到離開機場都只是用了70分鐘。

~ ~ ~ Index ~ ~ ~

8 則留言:

  1. [我昨天已經幫所有團友辦好check in,但係去到華航櫃枱仍然要排長龍寄行李。]
    你唔係排已在網上辦妥手續嗰一個櫃台咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我地問過職員先排隊架。

      刪除
  2. [跟以往一樣入左禁區就去大家樂食早餐,之後慢慢行去登機閘, 上機前先裝返壺水及去洗手間。]
    我又係次次都在大家樂食早餐架。不過就唔知在那裏可以入水噃?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似大概係21/23号登機閘附近有飲水機,我次次都入定壺水先上機。

      刪除
  3. [格上租車就在國內航廈的盡頭,好易搵。]
    好耐無在台中落機,都唔知道格上在機場內有櫃台及攞車安排添。

    回覆刪除
  4. 我今次在台東租左四日車,都係呢款車。不過架車就新好多喇。出車時係29011Km,到高雄還車時係29889Km。
    即行左878公里。

    回覆刪除
    回覆
    1. 架車雖然行左咁多里數,不過外表都仲幾新淨。
      嘩!行左878公里,我地又係租4日都係行左5百幾。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。