2016年2月6日星期六

2016 西遊紀行鐵路遊 - Day 3.4 從岡山到忠海


離開後樂園,下一站就係今個旅程重頭戲之一兔島,即係大久野島。兔島同明天去呉都是為大小姐而設,我自己就真係興趣一般。
去到電車站見到Tama電車,我未見過小玉車長,亦再冇機會見到。



回酒店攞行李,行幾分鐘就到岡山駅


去兔島要在忠海轉船,從廣島出發可直接搭JR吳線,我們從岡山出發就要在三原轉車。又要轉車又要轉船,度時間表都花了不少時間。
先乘山陽新幹線去三原。有22分鐘轉車時間,可以在駅內影下相。






JR呉線三原駅


火車終點站係広,去廣島要在広轉車

火車沿海岸線行駛,睇地圖前面應該係佐木島同高根島



前面係海浜公園


20幾分鐘車程到達忠海駅


忠海駅很細,沒有locker,出口轉右手邊沿著馬路行幾分鐘就到忠海碼頭。出發前一直被寄存行李的問題困擾,因為在網上都找不到在忠海可放行李,只有人提及兔島內休暇村可能有locker。最後決定若果真的沒法安置行李就帶著行李去兔島,到時輪流看守。幸好去到船碼頭售票處時,一切問題都即時解決,因為這裡可寄存行李,500yen一件。其實當我們到售票處時遇到一位來自廣州的留學生,聽她說是替觀光局來忠海做問券調查,她還說可以幫我們看著行李。不過我們唔想麻煩人,所以都寄存了行李。

忠海船售票處

這裡沒有coin locker,行李係放在大儲物櫃內(第一張相右邊白色大櫃),寄存行李要去自助售票機隔離搵人開櫃。


安置好行李過去自助售票機排隊買船飛

隔離就有兔糧,100yen一包

往復券(620yen)、兔糧(100yen)

忠海港

有駐車場

買了票就去排隊等上船,其間竟然見到公司一個剛退休的高層,估唔到來到這裡都會踫到舊同事。

船到了,排隊上船




大約12分鐘就到了大久野島棧橋



9 則留言:

  1. 度時間表都花了不少時間 <--- 你冇用 yahoo 轉乘案內? 不過,近排發現這個更堅!
    http://www.navitime.co.jp/

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要加埋預幾個景點逗留時間,我通常會plan定幾個方案

      刪除
  2. 得一包糧好快無喎 :p
    去兔島人潮可不少 @_@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔餵,一包已經夠晒。
      果日係日本假期,仲要係3連休,真係唔少人入去兔島玩

      刪除
  3. 條橋逼滿人,睇見都驚....

    回覆刪除
  4. 條橋D人係等船返忠海

    回覆刪除
  5. 請問多唔多儲物櫃擺行李?因為我地有3個人驚唔夠位:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 你睇番第一張相, 除咗右前面白色個櫃, 入面左邊紅色牌都係儲物櫃嚟架, 應該都夠位放。

      刪除
  6. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。