2016年5月24日星期二

2016 淺遊瀨戶內海 Day 9.1 大鳴門橋


在酒店食完早餐就去Toyota攞車,辦好手續及替部車裝身後,正式展開第二部份的自駕遊。


向神戶方向行駛,期間見到神戶港塔

前往神戶淡路鳴門自動車道比較多車,幸好只是慢駛,駛上明石大橋後就路路暢通。


明石海峽大橋


左邊有摩天輪,即是到了淡路。我們繼續行駛自動車道越過淡路島。

很快便駛至大鳴門橋,過了大鳴門橋便是四國德島縣鳴門市,我們在瀨戶內海的第一站。


過橋後先駛去觀光汽船公司買船票
鳴門觀光汽船 (088-687-0101; MC 406 211 595)
我們選擇坐大船,大船わんだーなると 票價1800yen, 坐30分鐘。我們買了鳴門觀光汽船+渦の道的套票共2030yen。

登船口,今日滿潮是8:10,我們沒法趕及,所以一早已計劃來看下午的干潮。現在時間還早,先駛去欣賞瀨戶內海及大鳴門橋。

泊低車先去看看大鳴門橋,山上是エスカヒル鳴門展望台,下面是駐車場。這裡有三個駐車場,駛上來時被工作人員指了泊第二駐車場,其實應該繼續駛上山泊第一駐車場會方便些。

較早時行駛過的大鳴門橋,現在可一覽全景





鳴門三寶阿波舞,阿波舞是德島的代表性舞蹈,今次無緣觀看,有機會來個四國深度遊才欣賞。


大鳴門橋架橋記念館


接著是去エスカヒル鳴門展望台

14 則留言:

  1. 請問架車要裝咩身咁呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要裝car cam 同car mount,仲有汽車义電果D濕碎野

      刪除
    2. 呢個問題之前我都問過 , 依家明白晒咯 , 我就簡單D ,
      淨係裝Carcam就夠 , 自己一個人駕駛 , 唔適宜有太多野分心 .

      刪除
    3. 我要做導航員, 等司機專心睇路面,所以裝埋car mount睇google map。

      刪除
  2. 又見番熟識既Aqua . ^^
    第五張相前面既Elgrand , 亦都係好熟識 .
    呢個鳴門旋渦 , 我都好有興趣參觀 , 唔知有冇季節之分 ?
    冬季有冇架 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. Elgrand係果邊經常都見到^^
      潮汐漲退邊有季節之分架, 下面條link有每日滿潮干潮時間, 可以諗諗佢^^
      http://www.uzunomichi.jp/category/0002107.php

      刪除
  3. 我就係晌第一幅相入面,個亭仔的巴士站落車,晌條超高速的橋上,有個巴士站,真係好魑線。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓,唔係呀!我以為係更亭嚟架 >﹏<

      刪除
    2. 我都試過,有落無上㗎.....

      刪除
    3. 咁係邊度上車番過去呀?

      刪除
    4. 無得搭返高速巴士,只可以响鳴門公園坐往德島方向嘅路線巴士。

      刪除
    5. 噢!咁即係焗住去埋德島,咁下次如果唔係自駕遊就知道點plan^_^

      刪除
  4. 請問您們在鳴門玩咗幾耐?

    回覆刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。