2017年10月26日星期四

2017 風雨同路信越行 - 購物篇


由於要幫阿仔攞雜物回港,所以買了30kg行李。初時驚超磅,所以購物都比較克制。雖則話克制,但信州手信又怎能少呢!


大小姐極力爭取要買的蘋果批

信州限定蕎麥麵

潮流產品任能放過

在新潟Aeon見到潮流杯麵,掃貨清架。之後回到東京在各便利店及超市已經找不到了。

幫大老爺買的充電池

幫同事在Amazon訂的尿袋

阿囡每次到東京必去朝聖

還有一大堆扭蛋

秋葉原抽到的

另一朝聖地 - Animate


隨了Aeon,Daiso亦是必到掃貨點,而每次都會買襪。


通常都會收order到藥房買藥品

在新潟多米早餐吃了超多柿,回到上野也買了幾個帶回家。

行李還有少少quota,零食剛好填滿


今次回程坐香草,手提行李執得非常嚴格。原本我把手信用紙箱裝好,但香草手提尺寸比其他航空公司細,我的紙箱大約闊了1cm,地勤不放行。幸好我早已準備了環保袋,於是立即拆箱,改用環保袋。入了袋地勤仍要求再過磅。所以提提大家若乘香草,請小心計算手提行李。

8 則留言:

  1. 以前我個女喺香港時每次去日本無論去邊個城市都要去搵Animate,就算淨係我地去都要幫佢買,而家好咯已經唔駛再去XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我阿女都係一樣,不過佢又唔會要我幫佢去買野XD

      刪除
    2. 因為我都鍾意動漫佢見我識咪叫我幫佢買:D

      刪除
    3. 我就係唔識,所以唔使理佢XD

      刪除
  2. 諏訪湖長手蝦餅超好食,心水推介

    回覆刪除
    回覆
    1. 機會唔大, 昼神溫泉果頭會去多轉都話唔埋

      刪除
    2. 昼神溫泉我都要mark低

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。