2017年12月21日星期四

2017 石垣4天自駕慢活之旅 - 自由鳥


上次信越行用了Club積分換數據漫遊,用後感覺良好。原本今次都打算再換,但後來看到自由鳥(官網)的廣告,日本HK$12一天,每日有500MB數據,加HK$8可追加500MB即日數據,價錢平於是又想試試。
雖然是$12一天,但設有最低消費$50,所以最少都要買5天,即$60。不過自由鳥的好處是不需連續使用,我們只用了3天,餘下2天留待大小姐快閃時用。該咭有效期至明年6月30日,在有效期內仍可再購買日數使用。
自由鳥SIM分幾組國家,不同組別不同價錢,$12一天的組別有日本、台灣、澳門、新加坡、印尼及馬來西亞,5天不需要連續使用亦不需要同一國家。我們今次用了3天遊日本,餘下兩天可在台灣繼續用,不夠亦可加購日數。
買了咭我們下載了自由鳥app,先登記咭的號碼,如要增加數據或加購日數可在app進行。
自由鳥SIM在手機用是不需要預先設定,入咭即用。我們把SIM放在wifi蛋用,剛到埗石垣機場時完全收不到,後來跟隨咭的指示再set APN後就用到了。全程收Softbank,接收良好。日間只是用作導航、上網及WhatsApp,500MB是足夠的。不過為了測試用量,晚上嘗試了看電視新聞,很快便用盡了500MB,速度下降至128kb的龜速就連上網也上不到了。

3 則留言:

  1. Maggie, 我想問"不需連續使用"的意思, 係咪每日電話都有message 會問定係索性閂咗數據?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會有message,係佢以每日零時開始計24小時為一日(唔記得係當地時間定香港時間)。你唔停就會繼續用,所以唔用就要停數據。我去石垣用了3日,第三晚就連上網咭都拎走,今日阿女去沖繩繼續用。

      刪除
    2. 明白,唔該晒!

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。