2017年12月25日星期一

2017 石垣4天自駕慢活之旅 - Day 1.1 石垣到著


在211登機閘口坐了10分鐘左右,開始廣播可以登機。排隊期間剛好看到日出,是第一次在香港機場看日出。


在登機橋上仍然看到正在上昇的太陽。今天香港的天氣應該不錯吧!可惜石垣就沒有陽光。

7:18分登上叉燒包

香港飛石垣只需兩小時,很快便到達沖繩群島。我們第一個見到的沖繩八重山群島是波照間島。去年十月才跟大小姐遊玩過波照間島,所以對這小島的島形有些印象。

從高空上仍能看到非常清澈蔚藍的海洋

接近石垣島了,左下方近機翼正是離島碼頭。



離開國際線步行往國內線對面的駐車場尋找租車公司的送迎車。


今次又是經Jalan租車,揀了スカイレンタカー(Sky Rental),連免責補償共9720yen。4天只行駛了189.9km,入了一次油1866yen, 只泊了一次駐車場200yen。四天自駕總共用了11786yen。
租車公司有機場接送安排,由於UO更改了航班編號及抵達時間,我在出發前一星期找了白金秘書跟Sky Rental再確認及預約接送時間。但我們去到駐車場等了差不多半小時還未見送迎車。幸好有其他租車公司的員工替我們打電話去追,不久就有車來了,亦很快便到達スカイレンタカー石垣營業所。

深寶藍色的Mazda Demio外型不錯,內籠細,只夠放一件大行李。


辦妥手續開始4天自駕遊。原本計劃到埗後第一站是向北行去玉取崎及平久保崎,但今天厚雲及大風,決定先去逛距離只是十數分鐘車程的AEON。




購物完畢又到午餐時間,駛去附近的焼肉ステーションガストロ食cheap cheap放題,3點前男士1,390,女士平100yen。這店都有不少香港客,我們入場就已經聽到廣東話。



有料飲品

無料飲品選擇也不少

除了肉類,還有蔬菜、沙律等,另外有飯、湯及Soda,一定夠飽。



開餐...




12 則留言:

  1. 自幫BBQ好平,好食嗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就覺得ok,都有好多肉部位選擇,坐得舒服,好過牛角啦!

      刪除
  2. 女士只平一百?? 真係唔該哂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小學生都冇半價,女士有平已經好好啦!

      刪除
  3. 上星期買了3月去石垣島机票,今日在Tabirai 揀了J-net, 日產Note, 請問是否跟您在國內線對面的駐車場尋找租車公司的送迎車,就可以。

    回覆刪除
    回覆
    1. 全部租車送迎都喺國內線對面停車場,你過咗馬路就會見到各租車公司職員舉牌,你是但問人佢地都會幫你架。J-net間店就喺我嗰間隔離,我地走嗰時都係搭J-net車去機場。

      刪除
    2. 我都book咗兩晚 WBF Hotel,貪佢可煑食,但就冇您咁平,兩晚要 HK$1,686 (3月份),見您煎牛扒,請問酒店有冇供應油及清潔用品已買? (見其他 blog 話冇供應)。謝謝!
      見您行去離島碼頭冇揸車,是否很近,google map search 要9分鐘。

      刪除
    3. 我淡季去會平啲。
      酒店冇油同清潔用品,我哋喺AEON攞咗牛脂(免費)嚟煎牛扒。你可以帶/買洗潔精去,另外執房時都會幫你清洗廚具。
      去離島碼頭差不多行10分鐘左右,慢慢行不算遠。

      刪除
  4. 請問公設市塲有冇牛排賣,或在超市買平d?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個留言跌咗落垃圾留言度😯
      公設市場有石垣牛排賣,價錢都幾貴,不過就靚過超市賣嗰啲。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。