2020年4月11日星期六

2020 阿聯酋杜拜.阿布達比豪華遊 - 沙漠四驅車越野之旅


杜拜是沙漠地帶,今天終於可以踏足在浩瀚的沙漠上。我們回酒店換上輕便裝束,然後乘四驅車進入沙漠地帶,展開四驅車越野之旅行程。


原本旅行社會安排騎駱駝,不過被團友否決了,所以我們只會玩飊車衝沙。

等待時間,大少忽然被戴上阿拉伯頭巾

一行人分五部車,浩浩蕩蕩出發

穿梭於起伏不定的沙丘,親身體驗如過山車的驚險刺激

除了乘四驅車,還可以駕駛高卡車



司機不斷瘋狂地飛馳於高底起伏的沙丘上,車廂內不斷發出尖叫聲及歡笑聲


竟然可以在顛簸不定下,欣賞到黃昏美景



一輪飊車後,輪到玩沙時間

一望無際的沙漠

各團友爭相玩跳躍懸浮
大老爺身先士卒,炮彈般彈上半空

我要高飛,很喜歡大少這個姿態

大小姐的跳姿也不賴

我跳不起,還是企定定拍照吧!


攝影師非常忙碌,拍完跳躍又要轉身拍日落

很美的黃昏景色


下一站是到沙漠渡假村吃阿拉伯餐
沿途仍可欣賞日落美景





10 則留言:

  1. 我哋有騎駱駝,另外還有在沙漠玩滑沙

    回覆刪除
    回覆
    1. 因團友驚MERS,所以一開始已經取消。滑沙我哋唔見有,不過喺沙漠我哋都玩得好開心。

      刪除
    2. 我9年前去嗰時未有MERS,係司機攞出兩塊滑板出嚟俾D細路玩,得阿仔玩,我同老公都無玩,滑咗落去要行番上嚟,咪攪了

      刪除
    3. 諗起第一次玩滑雪,要自己撐上去先滑落嚟,辛苦過乜,之後都唔再玩。

      刪除
    4. 係喎,我成日都想滑沙,無諗行番上嚟係可以咁大鑊...

      刪除
    5. 有吊車上就可以,冇就咪喇

      刪除
  2. [等待時間,大少忽然被戴上阿拉伯頭巾]
    幾型仔喎,不過唔知焗唔焗既呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有試戴,同帶住mask差唔多啦

      刪除
  3. 玩完應該成身都係沙

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋先返酒店換衫同著拖鞋,都唔話成身沙,瞓落沙度另計

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。