2015年3月13日星期五

2015.3.13 DIY維修水龍頭

去完台灣返家,發現主人房廁所水喉滴水,
但當時太夜了,留待明天才處理。
第二天放工回家,拆下水龍頭檢查,
發現是水喉膠皮老化,但當時五金舖已經關門了,
唯有裝上回復原狀,但滴水情況更為嚴重。



於是臨時在家中找尋代替物,
最後找到一塊早前買落的避震膠,
依膠皮大少裁兩塊暫時代替。


把裁好的避震膠套入水龍頭口,
裝回後可以止水。



今天放工到五金舖買了兩塊新膠皮


不用15分鐘就重新裝好水龍頭


現今一代遇到這些家居問題,
第一時間已經搵水喉師父上門修理,
咁又唔知要用幾多錢呢?

10 則留言:

  1. 勁呀.識得DIY﹗ 搵人上o黎整起碼3舊

    回覆刪除
    回覆
    1. 普通野咪自己試下整,4蚊膠皮,咁又慳返幾舊水。

      刪除
  2. 也難怪現今的一代。因為他們的父母都未必識。就算識都未必要個仔攪,咁,呢一代又點會識呢。
    但係,我識整,都唔係有人教架。有時家居diy,走去五金舖問下,佢地會教你點做及買乜野材料和工具架。但講到底,就要睇下你自己有無咁既心先得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算係肯教個仔,佢都未必肯學。我都好似你咁自學同去五金舖問,年中都慳唔少架XD

      刪除
    2. 除左慳之外,仲要係可以證明自己可以做一d簡單既家居修理添。

      刪除
    3. 都係架,而家屋企啲少型水電維修,都會自己試下整。

      刪除
  3. 平時我家的工具箱內都有幾片水喉膠皮架,以備不時之需嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 4分膠皮就有幾塊,呢隻係6分,比較少用所以冇存貨。

      刪除
    2. 下次仲係咁滴水而未有時間修理住,可試下先閂左個水制先都得架。

      刪除
    3. 個水喉冇獨立水制,閂左水制會影响埋其他水喉。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。