2015年3月21日星期六

2015 台北天燈宜蘭溫泉5天半自駕遊 - Day 3.1 格上租車

2015.3.6 (陰) - 取車 - 宜蘭 - 幾米廣場 - 
礁溪 - 宜蘭東門夜市


今次已經是第三次在格上租車。
前兩次去台灣,都是訂好機票後即時上網訂車,
兩次都是兩個月前已經訂好車。
今次亦不例外,確定好行程後就上網訂車。
今次仍然是揀格上,
但今次send了兩次租車要求都沒有回覆,
最後直接send email去問,才得到格上回覆,
原來台北租車只接受一個月的預訂。
最後等到2月初才確認訂車,
而今次仍然揀1600cc的Livina
(因為肯定此款車有足夠位裝我們的行李)。

今早我和司機老爺兩個人乘捷運至松江南京站,
再行去格上(建北站)取車。


辦理好租車文件後,司機跟職員一起驗車,
辦好手續驗完車就開車回酒店接其他團友。



取車時油缸只有大約1/3油,
還車時也只有約1/4油。
兩天行駛了277km,入了500台幣油。


(還車時拍下的)


返回酒店,先上房間取行李,
司機把車停在酒店門外等候。




等候期間,司機發現車的車頭玻璃原來有裂痕,
可能驗車時以為是雨點,未能即時發現。
唯有上齊行李先開車返回格上。到了格上跟職員報告時,
職員說沒關係,應該是舊有的,
跟著就在驗收單上加回記號。
處理好可以安心出發宜蘭。



兩天自駕遊行程跟原先計劃有些少改動,
原先回程時會走回頭路,經雪山隧道去金瓜石。
但出發前跟同事說起旅行路線,
同事建議可從宜蘭經東北角去金瓜石,
沿途行海岸線,可以有多些風景。
改變行程之後,加入了三貂角燈塔。
另外由於下雨及沒有停車場關係,
放棄了黃金博物館。


~ ~ ~ Index ~ ~ ~

8 則留言:

  1. 我曾多次建議格上在客人取車前,先給油箱注滿汽油,但都未能接受我的建議。

    回覆刪除
    回覆
    1. 台灣有自己既一套做法都冇符,唯有一開車就去搵油站><

      刪除
  2. 另外,我而家每次都係寫電郵去book車架

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係熟客先得定人人都可以架?

      刪除
    2. 我就覺得不需理會係唔係熟客,你在電郵內講你係熟客,佢地在電腦記錄上就會check到。而我多數在桃園攞車,所以我每次都係寫去桃園站既,就算我在台北市攞車我都係寫比桃園格上,等佢幫我轉去有關既租車站。

      刪除
    3. 咁我下次都試下先。

      刪除
  3. 台灣租車要有國際車牌?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要, 同日本一樣, 佢淨係睇你個國際車牌, 不過都有帶埋香港個車牌去。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。