2015年3月20日星期五

2015 台北天燈宜蘭溫泉5天半自駕遊 - Day 2.8 十分天燈節(續)


天燈節是今次旅程的重點,
當然希望欣賞多幾場才離開。
接著下來這一場是二百個祝福齊齊升空。


準備放燈時有一盞天燈燒著了,
幸好沒有造成影響。


二百個祝福一齊發放






看完相片,再看短片



接著下來這一場是台日聯合天燈








中場還有放煙花



經過幾場天燈施放之後,
有觀眾開始離開,我地亦順利走到較前位置。



參與者各就各位




這一場由於位置較前,可以看到天燈從地面升起


影了幾場,終於放下相機及手機,
用眼睛去看這一場天燈施放。


由於怕活動完結時太擠迫,
所以我們只看了七場便離開。
返回老街途中見到大量天燈在空中飄浮,
亦見到有熄了的天燈掛在高樹上。


終於返回老街



見路邊有小食檔,決定先食些東西才去車站




去到十分車站,我們趕上了往瑞芳的小火車。
去到瑞芳亦剛好接上回台北的火車,
但因沒有時間上月台購火車票,
結果去到台北車站被加收50%補票。
這一天旅程既充實又滿足,
回到酒店已累得不願再外出消夜了。

~ ~ ~ Index ~ ~ ~
下一篇 : Day 3.1 格上租車

6 則留言:

  1. 百幾個天燈一齊放上天真係好正﹐我上次睇只得3-40個

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔係天燈節時去咩?點解得咁少天燈?

      刪除
    2. 佢分幾日搞﹐第一日少D﹐最後一日最多

      刪除
    3. 係咁咩, 我以為每場都係一樣, Albert去平溪果次都好多喎。

      刪除
  2. 一天都係天燈,好正呀!

    回覆刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。