2015年3月11日星期三

2015 台北天燈宜蘭溫泉5天半自駕遊 - Day 1.1 出發台北

2015.3.4 (雨) 台北 - 陽明山 - 北投 - 
士林夜林 - 花博公園


很久沒有試過6點幾出門搭車去機場。
昨天已經上網預辦了check in,去到柜台寄了行李,
便過關去快餐店食早餐,例牌食大xx。


今次入閘口是524,不需要坐無人駕駛列車,
但要坐接駁巴士上飛機。




未開始登機,職員們在打牙鉸,
左邊兩位更在玩自拍。



旁邊登機閘口是港航及快運,
分別飛札幌及昆明。


開始排隊登機了


8:43登機


"愛上了,看見你,如何不懂謙卑,
去講心中理想,不會俗氣,猶如看得見晨曦……"  
入到機倉就聽到這首悅耳的歌,
可惜不是Eason或Chilam的版本。


上年去北海道也是坐港航機,
坐位夠寬,今次這架機還有電視睇。



飛行了一會就派餐,只有一個餐肉包,
一包清水,沒有汽水。



高空的雲看起來像厚厚的雪


準時抵達桃園機場,當準備離開機倉時,
柔和的音樂再次响起,
"嗯…天氣不似預期,但要走總要飛……"
像是宣佈這次沒藍天的旅程正式開始。



香港航空 HX252 行李帶是06,
向右走,落一層就到。


已經有很多人在等行李了


攞完行李,立即去找ATM機提款。
 提了20000台幣,(港幣4971.44,匯率約4.023)。
接著去找大哥大買電話卡。


由於團友會分頭行動,所以買了3張5日NT300,
職員會幫忙換卡,換好之後確定可以上網才離開。


由於今期台灣觀光協會禮品是巴士券,
早一星期就去了新港中心領取了4套兌換券。
買了電話卡後,行去對角位置的國光客運換車票。


國光客運



大約12:40到達台北車站。
車站外有輛火車,拍張照才起程。
酒店位於長安西路,步行幾分鐘就到。



到達酒店先check in,由於未夠鐘攞房,
寄下行李便起程到台北的第一個景點。
酒店其實位於台北站與中山站之間,
但台北車站實在太大了,
所以選擇步行大約8分鐘到中山站搭捷運。


搭捷運至劍潭站再轉公車


搭大都會客運紅5至陽明山公車總站下車


巴士車程約1小時,沿途都見到零星的櫻花。
到了陽明山車站,要再轉遊園公車才到花鐘。


~ ~ ~ Index ~ ~ ~

15 則留言:

  1. 陽明山我去過2次都係霧景, 咩都睇唔到!! ><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地就係雨景>_<
      再高啲都好濛,所以睇完呢度都冇繼續上去。

      刪除
    2. 我兩次去都唔係花期 >_<

      刪除
  2. "大哥大買電話卡", 請問你買邊隻電話卡? 大約幾錢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就係買"大哥大"囉,買咗Plan B, 5日300台幣。

      刪除
  3. 我地次次都係去大xx食早餐,都係指定動作。

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次兜完一圈,最終都係食佢XD

      刪除
    2. 我地每次乜都無諗,都係食佢。可能係平時我地都一d都無幫襯掛。

      刪除
    3. 平時我都唔會幫襯大xx同美x架。

      刪除
    4. 大xx...我都係機場常客 XD

      刪除
  4. 我從未坐過香港航空。你這次機票有做特價嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次飛羽田都係坐港航機。今次見佢promote連稅都係9百左右,其他都要12xx,咪買港航囉。

      刪除
    2. 我坐兩次經歷都唔好, 一肚子氣, 一次飛沖繩, 一次飛台中, 都是沒有其他直航之禍!

      刪除
    3. 咁我淨係劃唔到位, 又未去到一肚子氣~

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。