2015年5月19日星期二

2015 東北關東走馬看花之旅 - Day 3.3 田沢湖IRIS博物館


鶴の湯送迎車準時9點半離開,大約20分鐘把我們送到アルパこまくさ。羽後巴士要10:08才有車,我們就在附近逛逛。見到車站前方有座小冰山,就過去踩下雪降降溫。


羽後交通,原來這裡有巴士去角館的

車站旁有間類似道之駅,原來是情報中心及溫泉館

天氣熱買些雪糕吃

巴士準時到達,途中見到有架巴士,昨天沒有留意到

又經過田沢湖,今天依然是濛濛的

半小時多些返回田沢湖駅

田沢湖駅外有少許locker,只有兩個大size locker,如果要在這處寄行李就要早些來。

乘搭10:57的新幹線去秋田,還有點時間就上樓上的IRIS博物館。博物館有很多劇照,未看過這套劇,所以只隨意看看影幾張相便出月台等車。

這張應該就是李秉憲和金泰熙相擁於辰子姬像前的經典畫面

5 則留言:

  1. IRIS兩集我都有睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇日劇多過韓劇,韓劇淨係煲過"星星"。

      刪除
    2. 我就只睇過這兩套韓劇咋。

      刪除
  2. 上次我响田沢湖裏面間ORAE食午餐,嗰度都係IRIS拍攝場地之一,裏面又放咗D劇照,我都無睇過IRIS,因為我對韓劇興趣不大,間餐廳嘅食物都幾好味架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好少睇韓劇,係三色台播果啲就間中睇下。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。