2015年5月8日星期五

2015 東北關東走馬看花之旅 - 購物篇

今次旅程又是一家四口出發,已買了充足行李重量給團友們瘋狂購物,不需擔心超重。

~北上駅~
凡立貝味calbee

~ 盛岡駅 ~
盛岡三大麵之二,冷麵及炸醬麵
秋田名產稲庭饂飩

~秋田駅~
encore稲庭饂飩,秋田味噌及手信糖果

~大少在秋田駅附近買的~


鶴之湯、紫藤郵票及post card

~WeSpaウェスパ椿山~
手信及糖果

~弘前駅~
蘋果jelly

~仙台駅~
牛舌味百力支

~大宮鐵路博物館~
新幹線puzzle

夜光東京駅puzzle

新幹線紀念幣,鐵路駅印章,小玻璃瓶裡是新幹線車頭擦膠
右邊是橫須賀三笠紀念艦紀念幣

~上野~
梅酒及清酒

手信及糖果

~上野藥房~

~新宿Bic cam~
幫同事買的血壓計

~ 以下是大小姐自己及幫朋友買的~



14 則留言:

  1. 睇到眼花撩亂呀!

    回覆刪除
  2. 請問如何取得新幹線紀念幣、鐡路駅印章及小玻璃瓶𥚃的新幹線車頭擦膠?

    回覆刪除
  3. 好豐富喎,尤其是唇膏 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我有敏感,要用無色無味唇膏,香港賣係made in china, 所以過去買made in japan版 XD

      刪除
    2. made in china ? 咁我又無留意喎, 等我都入番幾首日本貨先 XD

      刪除
    3. 睇清楚先買,果邊都有made in china賣架,價錢平D架。

      刪除
    4. 收到, 唔該哂~~~

      刪除
  4. Wow ~ 買左好多野喎 , 大豐收呀 . ^^

    回覆刪除
  5. 請問夜光東京駅puzzle在那裏買到?價錢如何呢?好多特色手信呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 夜光東京駅puzzle喺大宮鐵路博物館買的, 價錢好似係3千幾円, 今晚睇下張單再覆你

      刪除
    2. 睇番張單東京駅puzzle係3300円

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。