2015年12月13日星期日

2015 北九州9天自駕遊 - Day 4.7 世界新三大夜景稲佐山


稲佐山 (095-861-3640; MC 443 882 815 *46) 
展望台免費(泊車最初20分無料/以降30分100円)
稲佐山夜景是日本三大夜景之一,亦取代了函館山成為新世界三大夜景。稲佐山夜景被稱為1000万ドルの夜景,大家點睇呢?

下午見到的量子號開航了




長崎女神大橋









欣賞完夜景,將車泊回酒店,然後行過去長崎駅。夜晚的長崎駅很靜,商場已經關門了,我們就上商場樓上食肆食晚飯。


牛排都幾吸引,就選這間


要了鐵板意大利粉及鐵板牛排,意粉中規中矩

牛排落單時叫了medium rare,但鐵板上的是全熟透的,而且完全是靱的。找來落訂的侍應,他了解事件後立即幫我們換過另一塊牛排。換過的牛排都是比較熟,但不靱我們亦不再投訴了。


6 則留言:

  1. 稲佐山 ~ 不愧為 世界新三大夜景 , 好正 . (我覺得好睇過函館果個)
    牛扒唔知靱唔靱得過 大X樂 果D呢 ? XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就覺得呢度同函館都正,好過藻岩山同天狗山好多
      件牛排同大xx差唔多啦==

      刪除
  2. 日本食鐵板牛排係差D! 食鐵板燒好D

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇諗過喺日本食鐵板水準會咁差=_=

      刪除
  3. 長崎呢個夜景,一直是日本三大夜景之一,取替函館的是札幌的藻岩山,不過呢個新既藻岩山,相當、相當普通。〔這只是從網上看到的照片得出的結論 ^ ^〕

    回覆刪除
    回覆
    1. 取替函館係講世界新三大夜景,藻岩山我去年有去,真係好普通~

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。