2015年12月12日星期六

2015 北九州9天自駕遊 - Day 4.5 眼鏡橋


出發前已經在Google尋找過眼鏡鏡兩旁街道的駐車場。到達後在橫街找到了這個小型駐車場的最後一個車位,又是鎖轆式車位。前面有個轉盤,可改變車方向方便泊車,40分鐘100yen。

眼鏡橋 (MC 44 270 236 *20)
泊好車行出大街就望見眼鏡橋,不過這邊背光,睇唔到副眼鏡

行到前面先落河


又真係幾似眼鏡喎,一於影多幾張相










記得網上見過眼鏡橋有塊心形石,於是在地上周圍尋找,找了幾塊都不太似。於是立即上網搜尋,原來心形石是在石牆上,不是在地上


正想周圍望之際,就見到河對面有幾個姐姐對著幅牆拍照。再望真些,大大個心形石就在眼前。其實唔止心形石,石牆上還有I ♡ U。I 字就在左邊姐姐頭對上的長方形石。♡ 唔使講啦。U 係相中左下方的兩塊長方形。



見到心形石下面的錢,又令我想起今早錨錢的強人,心諗在這裡要拿走錢更容易。

為方便其他人尋找心形石,故拍下這張相,相中幾個人站立地正是心形石的位置


逗留了大約30分鐘便離開去下一站,經過市中心見到長崎市電。今次自駕遊冇機會坐市內交通,下次再來或者安排坐下。

2 則留言:

  1. 呢條眼鏡橋 , 在 Mandy姐 度睇過 , 呢度睇又另一番風味 . ^^
    下面好多錦鯉呀 , 在香港肯定渣都冇 .
    心形石係人為定天然架 ? 如果係人為 , 諗出黎果位仁兄都幾有諗頭喎 .
    若然係天然 , 更加係鬼斧神功 , 不可思議 .
    i & 心形比較清楚 , 至於Y就比較抽象 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港啲廟宇都仲有錦鯉。
      塊石肯定係人造啦,Y字係要啲想像力架XD

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。