2015年12月13日星期日

2015 北九州9天自駕遊 - Day 4.6 海鮮市場長崎出島ワーフ


今朝食過燒蠔後,還未食午餐。離開眼鏡橋後就駛去長崎港食遲來的午餐。未開餐前先去長崎水辺の森公園。今天公園有活動,不過剛剛結束。

行過去海邊見到很大的郵輪,原來是量子號



長崎女神大橋



行完公園駛去長崎出島ワーフ,長崎港有很多食店,相信入夜後會更熱鬧




我地揀咗呢間海鮮市場長崎港食海鮮丼

(095-811-1677; MC443 854 802)





食飽飽就行出海邊欣賞黃昏美景








在海邊行了一會,就駛去今晚住宿的東橫INN長崎駅前。今晚泊立體駐車場,要先到前台Check in及登記車位。這間駐車場有職員幫忙,不過司機已經有多次泊立體駐車場經驗,已經駕輕就熟了。


閘打開後,司機便可以把車停進去

依著裡面的指示燈停車,之後收埋side鏡就可以落車離開,當然要記得鎖車。

今晚訂的房是禁煙ダブル 8035yen,房間比佐賀的雙人房窄少少。由於明天要趕車去島原,所以沒有食早餐,不知這間東橫Inn的早餐如何。



在酒店休息夠後,就再開車去欣賞日本三大夜景。

4 則留言:

  1. 長崎港好有歐陸風味喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我先揀呢間分店食海鮮丼^_-

      刪除
  2. 量子號 ? 諗起電影 新鐵金剛之量子殺機 . haha ...
    不過呢類郵輪 , 都未試過近睇 , 一定好壯觀 .
    又黎海鮮丼 , 好吸引 ~ 睇見都想食 . ^^
    立體駐車場好似幾好玩 , 之但係又小小忌忌地 .
    東橫INN 麻雀雖小 , 五臟俱全 , 唔錯 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 郵輪我坐過一次咁大把,玩2-3日都唔錯^_^
      海鮮丼ok好美^^
      搵次試下住東橫Inn, 玩下個立體駐車場嘛

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。