2016年10月28日星期五

2016 身水身汗沖繩八重山褚島自駕遊 Day 2.6 殘波岬灯台


離開万座毛,繼續沿海邊行駛,大約半個鐘左右到達殘波岬
 (Tel 098-958-0038; MC 1005 685 327*5)

殘波岬灯台



有人在崖邊釣魚,會唔會有危險呀!

其實都頗大浪



太陽躲在雲裡,今天應該看不到日落了




殘波大獅子,這個拍照姿態蠻不錯啊!

趁天黑前駛去那霸市,但沿路會經過兩間教堂,亦花少少時間去拍張照片。
ラソール ガーデン・アリビラ(Lazor Garden Alivila)
(Tel 81 120-862-863; MC 33 880 419*14)
這間教堂在剛播完的電視劇見過,是沖繩比較有名的婚禮教堂

アリビラ・グローリー教会 (Alivila Glory Church)
(Tel 81 120-862-863; MC 33 881 331*9)

去那霸市又遇上多車,到達酒店已經黑齊了。

4 則留言:

  1. 殘波岬影日落幾靚架,果次我留到天黑先走,不過都係有D雲
    呢兩間教堂幾有特色,去殘波岬可以順便一遊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地諗住早D去那霸,所以唔等天黑

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。