2017年11月1日星期三

2017 風雨同路信越行 - Day 1.3 漫遊海浜公園


海浜公園除了有大花畑外,還有幾個園區,分別是大草原、砂丘、遊樂園等。不過都是沒睇頭的,我們見有時間才去逛個圈。我們先去最近南口的大草原看看。


遠看以為是芒草,近看又覺得不似,於是上官網查,才知道是蒲公英草。


地圖上顯示有砂丘,但怎麼看都找不到“丘”,只看到砂地。


繼續尋幽探秘,行累了到Sea Side Cafe小休一會。

グリーン工房



最後去到摩天輪,之後就返回海浜口乘巴士離開。



今個旅程因遷就交通,所以沒有固定的午餐時間。經常以麵包或飯糰作午餐。

是日午餐


回到東京在酒店休息一會,便跟大小姐去池袋朝聖。

晚餐在東京駅內食拉麵。結束第一天風雨伴我行之旅。


2 則留言:

  1. 我上次响公園西口嗰邊入,睇完公紅色波波就走咗嘞。都知另一邊有好多嘢行,但估唔到cafe咁靚仔。我上次食餐車快餐咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 印象中Cafe食物選擇唔多,不過環境都唔錯

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。