2017年11月9日星期四

2017 風雨同路信越行 - 題外話

今個旅程除了是破記錄地多雨外,還有發生了一件我從未遇上的事。以前我每年只會去一次日本,自2014年才開始每年超過一次日遊,2016年更去了5次日本。而今次都只是今年的第二次,卻在過海關時被問為何經常到日本,來日本的目的是甚麼?
話說當日清晨到達羽田,排隊入境都非常順利。攞完行李過海關時,當我遞上兩本護照後,關員先檢查大小姐的BNO。她的BNO是今年才續期的,都已經有3次日遊記錄。之後到檢查我的特區護照,他左揭右揭後,就問了以上兩個問題。當時我有些愕然,來不及反應,大小姐便用日文代答我們只是來觀光。之後他再問我們會去甚麼地方遊玩,大小姐答他是去長野。他便笑著說長野還未有紅葉啊!接著便遞回兩本護照。
曾經在討論區見過有人會被問有沒有帶黃金,亦有人會被要求打開行李箱。而我這個還稱不上是日遊活躍分子,卻被問為何經常到日本,不知道其他網友又有沒有被問以上這些問題呢?
下個月會短遊日本,如再被問這問題,我會答“因為日本太吸引了” 哈哈!

6 則留言:

  1. 舊年試過一人旅,過海關時都預咗可能會被人問,當海關人員知我係一個人時,然後再睇我個 passport 見到好多日本入境記錄,我話來日本 shopping,之後就叫我走了

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實過海關好多時都循例被問去做乜,我次次都係答去觀光。係未試過被人話我經常去日本,我本護照都係得十幾個入境記錄之嘛,邊算多呀XD

      刪除
  2. 我試過在成田早上入境,關員問我去那裡,我回答北海道,關員只看看戶照及沒有打開行李就放行,前後過關的旅客全部要打開行李睇架,可能知我趕飛機啦^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過同阿女去鹿兒島,又係個個都要開行李,但到我哋時,阿女同關員講日本,傾咗幾句就放行XD

      刪除
  3. 經常被問去邊,照答佢就無問題。佢哋想練習英文呀!你同佢講日文又或者唔明佢哋講乜英文,佢哋會好down架!

    行李我就每次都扮主動開俾佢查,十次有九次唔check。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常都係大行李,唔會主動擺上枱面,只會畀本護照佢睇。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。