2018年2月27日星期二

2018澳洲悉尼開恩茲新春豪華遊 - 行程簡介及購物篇


12天澳洲豪華包團遊圓滿結束。年29出發直飛開恩茲,開恩茲行程簡單,只遊玩了熱帶雨林區及大堡礁。大堡礁非常失望,詳情在遊記才詳述。

之後轉飛悉尼,先遊獵人谷及藍山。最後是悉尼4天自由活動。4天裡除了一天去了動物園外,其他時間都是游走於達令港及岩石區。

零團費旅遊而且還有購物津貼,各團友當然瘋狂購物。買名牌之餘,還做了補藥黨,買來一大堆保健產品。

魚油、葡萄糖胺及蜂膠

藍莓素及蜂膠(滴裝)

羊脂霜、木瓜霜

大小姐的化妝及落妝用品
潤唇膏作手信

朱古力也買了一大堆



Lemonade及Cherry可樂

地道手信只買少量

最後一天在Rocks Market欣賞了即席的噴畫創作,為表支持買了兩幅噴畫。


導遊送的冰冰膏

今次帶了新買的Canon M5,可能還未適應新相機功能,照片效果不太滿意,尤以晚餐食物相更慘不忍睹。而大老爺主要影人,所以今次遊記的相可能比以往的少。

9 則留言:

  1. 唔知你係咪長期食, Blackmores 在香港直接去 AU site 訂, 免 GST 再有時 30% off, 佢 EMS 來香港仲平過在 Oz 買免稅.
    eg. Glucosamine Sulfate 1500 180 tablets 只要 A$41.xx

    回覆刪除
    回覆
    1. Glucosamine Sulfate咁啱有半價A$23.5,最後一日再去睇已經冇平。其他都係買嚟試下,如果再買都會網購。

      刪除
    2. Glucosamine Sulfate 一向有食開,多數係叫人喺美國買返嚟,一大樽圍起港幣都係1xx左右。咁啱見Woolworths半價,就掃幾樽。魚油丸都係有discount先買😅

      刪除
    3. 又收到料,多謝J少,我依家試緊健骨果隻。

      刪除
  2. 收獲豐富! 保健品多過嘢食,好健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗朱古力都冇乜特別買,我哋行超市多數買水果食😊

      刪除
  3. Wow~ 零團費咁正!
    Cherry可樂我就麻麻喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 零團費仲要有購物津貼先至最正,不過機會唔係時時有。
      基本上任何可樂我都少飲。係見唔同版本可樂先買畀個姪子。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。