2018年3月19日星期一

2018澳洲悉尼開恩茲新春豪華遊 - Day 3.1 不對辦的大堡礁


今天是大年初一,各團友吃過早餐後,到集合時間在大堂團拜。喜氣洋洋地接及派利是後,便出發去暢遊大堡礁。
原本是一個充滿期待的旅程,卻是最最失敗之旅。夢想的大堡礁畫面完全落空,全程在一艘近乎沒冷氣的遊艇內度過。只有約一小時的下水浮潛時間,海水混濁,只看到間中有幾條大魚游經身邊,潛到較底才見到看起來像枯萎了的硬珊瑚。我們完全不似去了澳洲,只像去了普通的船河。今天真是乘興而來,敗興而歸。
約一小時車程到達Port Douglas。團友浩浩蕩蕩步行往遊艇碼頭。




沿路風景頗美,各團友都是一邊行一邊拍照。





到達我們的遊艇,上艇要除鞋,在艇上禁止穿鞋。試想想在烈日當空被曬得熱辣辣的甲板上行走是甚麼滋味。


美女船長講解注意事項及教穿救生衣

船上安排了精美早點,味道很不錯的



美女船長開船英姿



各玩浮潛的團友要在甲板上曝曬等上岸

目的地就是對面的小島,一個最接近Port Douglas及是大堡礁群最邊邊的小島 - Low Island。



我們一行人就是在這小島浪費了一小時。我們不能帶相機或手機上島,導遊或船上職員亦沒有為我們拍下一張照片。不過就算有帶潛水相機亦沒有甚麼可影,因為海水很混濁,只能看到近距離游近身邊的魚。要潛到海底才看到海參、海葵及硬邦邦的珊瑚礁。
一小時很快便過去,由於午餐時間到,完了浮潛便怱怱返回船上,團友想繼續游水也不能。
船上的午餐明顯比昨夜的海鮮塔好得多。生蠔新鮮、蝦蟹及雞牛肉都非常美味,另外還有沙律。沒想過在遊艇上都可以有非常滿意的一餐。



吃過午餐,團友們在船上四圍拍照


看看我們(扮)駕駛的英姿




在海中看不到鯊魚,在船上卻看到了




回航時發覺船速很慢,原來是揚帆回航。既然還有時間,為何不讓我們下海暢泳呢!

船倉裡只有微弱冷氣,部分團友在船帆下陰涼的地方睡覺。無聊的我在看特別的雲。


返回碼頭,大小姐跟美女船長及船員拍照留念。去了等於沒去過的大堡礁之旅完結。



不滿的團友當然會質問導遊的安排。導遊的答辯是因為我們要包船,而包船就只會去Low Island。如果真的是這樣的話,作為專業的旅行社為何不在相討行程時向我們說明。長途跋涉去到大堡礁卻看不到大堡礁,這絕對是旅行社安排失當。我們找的可是自稱有30多年經驗,提供設計豪華優質遊覽行程的旅行社啊!

14 則留言:

  1. 睇大堡礁一定要落水睇?
    我去墾丁潛水,水好清,水底都多魚

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔一定要落水,正常會係坐遊艇再上大堡礁平台,基本上喺平台上已經可以睇到好多魚。游水既可以玩浮潛或潛水。唔落水可以坐玻璃船或半潛艇。睇人遊記喺水清同有好多魚。但我哋去嗰度只見到幾條魚咁大把。

      刪除
  2. Low Isles 都係屬於 Great Barrier Reef, 佢無老點架喎...... 會唔會係旅行社 plan 嗰個自己都未去過, 只係接觸 Sailaway 就信晒人地公司講乜呀? 同埋啲水清唔清都要睇日子架喎......
    https://youtu.be/LklSXx6Q4-I

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我地喺附近都見到有海上平台,但佢地只係帶我們喺岸邊玩。如果佢帶我哋去深D地方玩或者坐玻璃船應該會好D。如果出深海都係濁就冇得怨,但係岸邊玩一粒鐘,仲連游水都冇就係人都嬲啦。如果一早講明冇得玩,我哋就改去黃金海岸啦。
      呢間旅行社都辦唔少澳洲團,個導遊話有十幾年經驗架。

      刪除
    2. 咁佢地都好過份, 講明先我一向對旅行社無好感. 正常依啲係去全日, 在島上留 4hrs........
      依個所謂包船緊係香港式打卡呃人架啦......

      刪除
    3. 我哋D時間就係浪費係等車度,架船已經專登慢駛,返到碼頭仲要等超過半個鐘架車先到。

      刪除
    4. 有時啲野, 如果個導遊做得好少少, 都唔會搞成咁.

      刪除
    5. 導遊/旅行社安排差嘅野陸續有嚟😣

      刪除
  3. 我二十年前跟團去時係坐船去睇阿靈頓礁,除咗浮潛仲有玻璃底船及半潛水艇玩,因為我去時係澳洲冬天,無玩浮潛,不過有自費坐直昇機從高空睇大堡礁,高處睇會好清楚睇到整片珊瑚礁群好震撼

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係睇過大堡礁遊記啲相好震撼,所以先至有期待,希望越大就失望越大。我哋連一張珊瑚礁相都冇,真係唔敢話比人知去過大堡礁😭

      刪除
  4. 嬲爆嘞。又叫咁渣嘅...

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間旅行社,就算他日要跟團都唔會搵佢。

      刪除
  5. 在下3年前在Cairns又是由於有人安排失當(原因是貪平)

    錯過了睇大堡礁的機會.

    應該不會再有此機會.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋又唔會話冇機會再去,不過都可能要退休後了。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。