2014年10月20日星期一

2014 北海道16天初秋自駕遊 Day 1.5 - 東橫Inn成田空港


去到成田空港,要問人先搵到停車場,
出咗停車場剛好見到東橫Inn架巴士。
十幾分鐘就到酒店。


入到酒店Lobby,即刻嘩一聲,
個大堂大到呢……
呢間真係非一般東橫Inn。


攞咗房就參觀下個超級大堂先


航班資訊都有,正呀!



好多部電腦,不過冇凳坐。


吸煙房, 隔離個門係出去停車場。



左邊係洗手間


有4部洗衣機


大堂嘅另一面



3部電梯


望返轉頭連前台都差啲睇唔到


售賣機都有好多部


杯麵都有得賣


上房先,電梯口都好闊落


入到間房又要嘩嘩聲,
我地訂咗禁煙ダブル 6480円,
祝日仲要有20% off,即係5184円,
係15晚酒店裡最平同房間最大的,超值呀!



大到行李鍾意擺邊度都得


門口旁邊有衣櫃,記得一般東橫Inn都係得床尾牆身有條木掛衫咋。


廁所唔係倒模式,仲要係向裡面推開,
都係第一次見呀。



終於有位放野


呢間東橫有晚餐供應,落去睇睇先,
有飯、有意粉、仲有pizza,一律500yen。


行過少少就係餐廳,唔係得幾張枱嘛?


再行過d就見到仲有好多枱架


枱面冇食物,因為要去前台買飛,
然後有嬸嬸攞你張飛入廚房,
搵過位坐低一陣就拎嚟比你。



有野食喇,唔算大碟,不過有無料湯同咖啡供應,
500yen係咁上下啦。



第二朝好早就瞓醒,望出去下面係停車場,
望遠d仲見到飛機。


梳洗完落去食早餐。
嘩~原來有咁多客人,好彩仲有位。



無料早餐就冇乜分別,
但係冇咗飯團,
之後住果幾間東橫Inn都係冇飯團,
咁咪要除咗飯團個名:))



除咗咖啡仲有橙汁




食完早餐出去外面影返間酒店先,
今日天氣唔錯喎,
酒店隔離果座唔知係乜,
冇時間過去睇喇。


後面停車場


正門有個雕像


夠鐘上車,司機會分開T1同T2乘客行李,
方便先落車嘅客人。
車開到機場範圍會有人上車檢查護照,
跟住好快就到機場,9點45分機,
11點35分就到達新千歲,
正式開始北海道自駕遊。


~ ~ ~ Index ~ ~ ~

13 則留言:

  1. 嘩!非一般的東橫!正喎!

    回覆刪除
  2. 第一張相令我諗起電視機 . haha ...
    Wow ~ 呢間旗艦級 東橫Inn 認真唔簡單 .
    咁既價錢咁既質素 , 正式係平到啊媽都唔認得 . ^_^ !!
    話時話 ~ 我都未幫襯過東橫旗下酒店 , 搵次都要試試佢 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我book呢間係貪佢近成田同有送迎,事前冇睇過佢個look架:-D

      刪除
  3. 我暫時plan左16年2月去北海道﹐已家睇定你個遊記﹐順便plan埋^^;

    回覆刪除
    回覆
    1. 16年仲有排喎,我16年都會再戰北海道^_^
      係度留過言既blog友,都有北海道遊記可以參考架,有時間去睇睇啦,包有收穫架:-D

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
  4. 呢個東橫Inn都真係幾驚嚇~佢個size同feel直情脫離商務酒店呢一範
    但價依然係商務價

    回覆刪除
  5. 請問你是如何book 東橫inn 的呢 ? 網上 ? 你是東橫inn 會員 ?本人plan 左 今年7月頭到北海道玩,可否指教一下, thx!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 東橫inn可以係佢官網book,會員6個月前可以book,非會員3個月。登記會員要去到酒店做,可以入住時登記做member,即時有折。平日5%,假日8折,仲有10送1,同連泊減300yen。
      中文網站要入visa card,日文網暫時唔使。謹記唔入住要cancel,唔好做失格旅客。

      刪除
  6. 多謝曬你嘅回答,想問多句,如果我一家六人,只有我一個做會員,係唔係得我果間房有會員價?thx so much!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,只有member住果間有discount。所以我家登記咗3個member。另外唔知而家有冇改,登記會員要1500yen,學生1000yen(要show學生證)。btw,如果有中學生(12歲以上),記得帶學生證,因為好多入場費有學生優惠。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。