2017年7月12日星期三

2017富士箱根逍遙遊 - 成田U-シティホテル


原本訂了成田Comfort,不過收到Comfort電郵通知我入住時間酒店有工事。因多行李怕影響出入,於是再上Jalan另找酒店。見到這間U-city Hotel就在我們還車的Toyota成田站對面,價錢跟Comfort差不多,又有機場送迎。於是就改住這間。
成田U-シティホテル (Tel 0476-24-0101; MC 137 667 833*37)
【禁煙】セミダブル◇JR成田駅前◇Wi-Fi無料◇無料バス (7,300yen)

酒店跟JR成田駅約5分鐘步程,要上落天橋及過馬路,拖著行李不太方便。幸好我們是駕車來,乘酒店送迎巴士去空港。所以問題不大。如果說最方便的酒店是APA,因為就在京成成田駅前。

房間窄不過都夠位放行李。昨天已經在強羅的酒店執好了行李,今晚只需再整理一下及pack好另外兩個紙箱。



早餐比預期豐富,跟前兩天的酒店差不多,所以非常抵住。












飲品亦有多款選擇


還有生果

很豐富的早餐



8 則留言:

  1. 又有新鮮蔬菜,果汁都有幾款,好豐富呀,間房吾算細啦,我住過APA只得11平方,真係細到只開到一個喼,啲床又過軟我以後都吾會再住APA﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 價錢同comfort差不多,不過要上上落落,如果要拉行李就冇咁方便。我上佢官網睇過房間覺得ok,再加上有free shuttle,早餐又豐富,所以揀呢間。

      刪除
  2. 想問free shuttle多人預約嗎? 你是到步即預約第二天的班次?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係checkin時預約的,成架車得我哋兩個人😀

      刪除
  3. 張床好似好硬, 瞓得C服嗎?

    回覆刪除
  4. 用者報告,酒店唔係有free shuttle的話,應該唔會揀佢,佢仲用梗中央冷氣,昨晚11點已經開暖氣,焗咗成晚,搞到一身汗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我住果時冇呢個問題喎~
      即係春秋冬季就唔好揀呢間酒店><

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。