2012年7月22日星期日

2012.6.2 東歐遊 Day 10.3 - Day 11 回航 - 十一天鴨仔團之旅完滿結束

Day 10.3 - Day 11 回航中

匆匆的十一天之旅到第十天便結束了,餘下的一天將會在飛行中度過。懷着不捨的心情到柏林機場。


經過9天的相處,各女團員都與靚仔司機影相留念,但冇人跟導遊拍照

柏林機場很細,直行轉彎就是check-in counter,寄完行李從counter旁邊過海關離境。


Delay 30 分鐘,今天還未吃午餐,候機室又沒有太多食物選擇,還是上機才算吧


無無聊聊影飛機起飛

終於見到我們的航機了

柏林─有緣再會


兩個鐘的機程,麵包也沒有,只有小食一包,餓死了

倫敦上空,有人說見到London eye,但我們看不見


今次在倫敦轉機只等兩個小時,四處逛逛及買三文治吃,很快就過去了。

米字旗小姐擺好post給人影相

在倫敦2012奧運專門店買的紀念杯 (£8一套)

十九年前遊過倫敦,希望不久年後可以再到倫敦深度遊
開始日落了



欣賞完晚霞,食晚餐了,今次要了兩支餐酒


4:16分太陽完全沉下了

5:17分

6:36分太陽再次昇起,我卻在這時睡覺了。

6個鐘後食早餐,這時是香港時間中午12時了,應該吃午餐才對嘛

一個半鐘後抵達香港,正式結束十一天鴨仔團之旅


~ 完 ~

7 則留言:

  1. 行程好豐富, 介紹很詳盡, 我好像已去了一趟東歐, thank you for sharing!
    [版主回覆07/22/2012 21:28:29]多謝支持~
    其實行程好趕, 好多地方都係望下影幾張相就走, 同埋好多地方導遊都冇認真介紹, 係返來自己上網search架~

    回覆刪除
  2. 行程有豐富有緊密, 請問參加哪旅行社?是否ok?THANKS!
    [版主回覆09/11/2012 20:37:42]參加美麗華, 行程好趕, 好多地方只有十幾分鐘觀光時間.....

    回覆刪除
  3. 我在找東歐團資料,準備十月份去,也是看過美麗華的行程,多謝你的分享,圖片真的太漂亮了,十分企盼這次旅程。看到小瑞士那裡真的那麼危險嗎?鐵梯有扶手嗎?為何會說直插山崖呢?鐵梯會晃動的嗎?
    [版主回覆09/13/2012 22:32:50]因為當日下雨, 鐵梯又濕又滑, 雖然有扶手, 但行走時都要很小心...女團友在下梯時冼腳, 從鐵梯高處滑下, 鐵梯下面是橫向的鐵橋, 鐵橋下就是山崖, 鐵橋雖然有欄杆, 但底部很闊 (Day9.1 相裡可見到鐵欄杆), 女團友滑落底部時, 坐了在鐵橋上, 而腳义了出欄杆, 十分驚險......

    回覆刪除
  4. 寫得很精彩!我報左東歐團於6月出發,想問一問你地大嘅用左幾多錢(不計團費)?
    [版主回覆03/30/2013 21:31:23]使左幾多錢真係唔記得la, 不過自費項目就要每人200euro

    回覆刪除
  5. 你的旅遊日記寫得好充實, 也很詳盡, 睇得出是花了好多心機上網搵資料呀! 我想問你啲相是用DSR影的, 還是用普通的數碼相機呀? 啲相影得好靓, 取景角度有心思. 更佩服的, 是你在車上, 車子行駛期間, 仍能影如此清晰的照片! 請賜教. 我亦將於19/5跟美麗華往東歐作十一天旅遊(都是EEBB11團), 行程可以說是一樣, 分別只係我哋會乘瑞航經蘇黎世轉機. 希望我哋能遇到一個好嘅導遊喇!
    [版主回覆05/06/2013 23:10:20]多謝來訪
    平時都會上網揾下旅遊資料,跟團揾定資料先, 好過去完都唔知自己去過邊~
    我地帶左兩部單反加一部dc仔, 車子行駛期間拍照要用快快門, 都要視乎光度及車速.
    乘瑞航經蘇黎世轉機應該會早d到, 預祝旅途愉快

    回覆刪除
  6. 很詳盡的旅遊日誌! Thank you for sharing!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝光臨!估唔到咁舊既遊記仲有人睇😁

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。