2014年11月4日星期二

2014 北海道16天初秋自駕遊 Day 4.5 船長の家


離開能取岬,繞過能取湖時已經是漆黑一片了,
沿著國道238直駛位於常呂町既船長の家
(mapcode 525 732 723; tel 0152-54-1111)。
雖然已經係google行過船長の家,
知道路口有個招牌,但馬路完全冇燈,
兩旁又少民居,只靠車頭燈照明,
連路口都睇唔到,結果又錯過路口。
GPS顯示就係附近,唯有u-turn慢駛,
終於搵到入口,係門口卸下行李才泊車。

DSC_0603


check in完上房先,仲未夠鐘食晚餐,
影下間房先。

訂船長の家似乎冇得揀房(民宿篇 一),
1泊2食 お1人様 8640円 (税込)。

入到房間有一細小玄關,喼後面係廁所。



二人房面積唔大,其實唔太鍾意住和室,
年紀大了,坐地下唔舒服啊!




第一次見斜放既坐廁,民宿有大浴場,
所以冇用過浴室。


在房間聽到有廣播聲,應該係夠鐘食晚餐了。
立刻落去夕食會場食期待已久既豐富海鮮大餐。
今日未滿室,會場仍有空枱。
枱上放有名牌,我地張枱喺會場最入面。


兩位客人坐四人枱,大部份食物已經放在枱上,
所以最好提早少少去會場。

DSC_0576

DSC_0578

最吸引目光就係兩隻巨蟹

DSC_0579

DSC_0581


另外仲有兩隻毛蟹

DSC_0582

其他食物都是細細碟,但碟數多,
跟本無法食清光,相左邊上面果碗係魚生飯,
原封不動冇食過,太浪費喇 -_-#
刺身類有魚,蝦,魷魚,帶子……

DSC_0580

DSC_0583

DSC_0584

DSC_0586

呢碟係shabu shabu嘅

DSC_0587

仲有兩個煱,一煱係蚌,一煱係蠔

DSC_0592

蠔好細粒,嘛嘛地

DSC_0593

螺肉,後面藍色碗係蟹肉蒸蛋

DSC_0597

除咗枱上食物,陸續還會加食物,
真係點可能食得晒呀!

DSC_0599

枱面食物清得七七八八,開隻蟹嚟食,
隻蟹好多紅膏,好正。
但老人家已經超標唔可以食咁多膏喇。
食咗少少已經食唔落,結果打包了三隻半蟹。
有個嬸嬸會幫你打包,跟住比個號碼,
明早去對面馬路間舖攞返。
佢仲俾個中文牌我地睇,
寫咗蟹容易變壞要一日內食。
我地早有準備帶了保鮮袋,
結果幾隻蟹成為之後兩日午餐。

DSC_0602

食飽飽返上房休息一陣就去浴場,
今次冇帶手機,所以冇相睇。
浴場比Dormy Inn內湯細,
但又比Super Hotel大。
可能我早入去,裡面冇人,
浸完離開時在走廊就遇到幾個香港客入去,
有時唔好話強國人嘈,港客一樣好嘈,
幾個人你一句我一句,
由走廊頭嗌到走廊尾,真失禮。

船長の家Lan同wifi都冇,bmobile又收得差。
冇得上網,唯有出外面行下,
外面黑漆漆一片,睇咗一陣星星就回房瞓。

第二朝一早起身,執好行李就落去朝食會場。




朝食由7點半開始到9點


會場比昨晚夕食會場大得多


一樣是二人坐四個位,
食物又是已經放在枱上,
所以唔好爛瞓呀 ( ̄∇ ̄)。

朝食唔算太豐富,不過食晒都好飽,
唔夠仲有飯同湯。

DSC_0609

DSC_0611

DSC_0612

DSC_0613

DSC_0614

DSC_0615

食早餐時又遇到昨晚班港客,
坐正我地後面,又係七嘴八舌,
更過份是連粗口都出埋。
其實當時有影低佢地嘅醜態,
不過諗落都係無謂放上Blog度。

食完早餐,回房拿行李離開船長の家。
其實船長の家除咗大堆頭食物外,
真係唔太吸引,加上幾徧遠,
如果唔自駕應該唔會住。


昨晚來到時都天黑了,今朝補影相。

DSC_0625

DSC_0623

DSC_0620

呢度就係入口,右邊有個牌,
但昨晚實在太黑,路邊又冇燈,跟本睇唔到。
當慢駛經過時,看到民宿裡有燈光,
再細心睇才見到屋牆身上船長の家幾個字。

DSC_0626

昨晚打包的蟹就在對面馬路的海鮮市場取回。

DSC_0627

對面綠色頂建築物係サロマ湖鶴雅リゾート
同阿寒鶴雅同一集團,睇網頁好似幾唔錯。
我地隔離部車就係另一組香港客嘅,
攞完蟹就正式離開去下一個目的地北浜駅。


~ ~ ~ Index ~ ~ ~

上一篇 : Day 4.4 能取岬

16 則留言:

  1. 我都好唔明啲人咁鍾意擘大喉嚨講野,唔通呢啲係中國人既特性?

    回覆刪除
    回覆
    1. 最慘係啲人唔覺得有問題,你啤住佢都當睇唔到,繼續嗌:-I

      刪除
  2. 船長の家見識過一次就夠了,相信佢係預咗D人攞走,一般人邊有可能食得哂,就算有都唔慌多
    我上次一開始就食蟹,因為唔想攞走,蟹就食哂,其他就食剩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就調轉,明知實食唔晒,已經帶定盒同保鮮袋準備拎走啲蟹,其他野就盡量食。

      刪除
  3. 回覆
    1. 夠晒大堆頭,真係幾難食得晒

      刪除
  4. 船長の家一個人可以住嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢網頁冇寫可唔可以,或者試下send email去問。

      刪除
  5. 呢個 船長之家 晚餐 , 委實係可怕 , 除左請 小林尊 出馬之外 ,
    相信等閒之輩都好難同佢清檯 . 8640/一位 , 有冇錢賺架 . haha ...
    另外出外旅遊 , 我最忌聽到廣東話或者強國話 , 一心外遊都要耳根不淨 , 實屬不幸 . >_< !!
    仲有好耐之前話有疑似港人甩底 , 今次有冇見到類似事件 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家去日本都好難聽唔到廣東話或者強國話,我記憶中係得帶廣同神威岬冇見強國人或港人。
      今次唔見有人甩底。

      刪除
    2. 視乎睇吓你去日本邊度同响咩季節,我上次個trip除咗响東京及軽井沢遇到港人外,其他地方唔多覺有,所以耳仔好寧靜
      唔好話港人及強國人,台灣人都好嘈,我有次响北海道遇過D好無品嘅台灣人,竟然浸溫泉時响溫泉水度吐口水,幾核突

      刪除
    3. 係城市都預咗會聽到廣東話或者國語~
      不過係室內講野有冇需要咁大聲呢 ><

      刪除
    4. 3J家庭 : 竟然浸溫泉時响溫泉水度吐口水,幾核突 ....
      唔係幾核突 , 係極之核突 , D人有冇讀過書架 ? 咁既事都做得出 ,
      認真滅絕人性 , 唔死都冇用 . >_< !!

      刪除
    5. 公民教育方面,中港台一樣落後 -_-#

      刪除
  6. 我係能取岬就遇著4團國語人,又嘈,行為又討厭,真係大刹風景
    剛去完新西蘭見到更離譜既事,郵筒投入囗處,
    竟然塞咗包國產煙包同煙蒂

    回覆刪除
    回覆
    1. 是否所有國語人講野都係咁大聲呢:-I
      因為受"包容",所以佢地將劣行合理化左 T_T

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。