2016年2月29日星期一

2016 西遊紀行鐵路遊 - 天然温泉 御笠の湯 ドーミーイン博多祇園


今次整個旅程都沒有入住溫泉旅館,所以最後一晚就住好啲(係對比之前的商務酒店)
天然温泉 御笠の湯 ドーミーイン博多祇園
【室数限定】朝食無料カップルプラン【9~10F指定】コンフォートダブル《禁煙》12490yen

祇園站3番出口下車後行1分鐘就到


大堂內有隔離Family Mart入口,超級方便

房間都算寬敞,今早寄存在前台的行李亦已經在房內


房內有敞門分隔玄關

好大部放濕機

雖然剛剛才食飽晚餐,但都要去食夜鳴Soba



逛完激安才去浸溫泉,已經成點鐘當然冇人啦,不過第二朝7點幾浸早湯一樣冇人。




沒有露天溫泉,不過窗外圍板有空隙,冷風從隙縫浸入,所以不會太焗。


浸完早湯去食早餐,Dormy Inn早餐口碑一向唔錯,呢間都很有水準,除了款式多,味道亦佳。

各類漬物

油炸物及煮物

黑豚蒸

櫻花大根、明太子,仲有kimchi

呢個係雞湯

蔬菜及沙律

西式腸仔蛋最啱食

長崎縣的鄉土料理

焦糖mousse cake

乳酪、橙

熊本名物団子、巧克力奶糖

士多啤梨同柿大量供應

凍飲就只有牛奶及橙汁

熱飲咖啡或茶

另外仲有多款茶包

麵包都有幾款


好豐富的早餐,唔客氣喇


Check out後就要去機場了,今早要好好享受呢個豐富的早餐。食到散場才回房間執行李,磨到最後一刻才離開酒店。

10 則留言:

  1. 早餐都好豐富,士多啤梨同柿好少見這兩種生果任食﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 士多啤梨同柿都比較少有,兩樣我都食咗好多。個早餐飽到唔使食午餐XD

      刪除
  2. 早餐都有甜品食, 正wo

    回覆刪除
  3. 我一直想試呢間,但佢哋好似無twin room。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢有twin room同洋和室架,不過呢間好爆,要早訂先book到。

      刪除
  4. 呢間幾正喎,我最後一日住福岡,Book咗東橫,不過成個福崗嘅東橫都係淨低D吸煙房,家下呢一間都Book咗,但係價錢係東橫一倍~~~但係都幾大機會住呢一間...

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇你寫果間係premium,唔同我呢間。呢間近祗園站,你訂果間近博多駅,不過都要行一段路,我唔係自駕,所以訂呢間近車站啲。

      刪除
    2. 係喎...原來個間Full Book,唔怪得之無Show出來啦..不過兩間都幾近

      刪除
    3. 你果間貴啲正啲架^^

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。