2011年2月15日星期二

2011.2.4 - Day 1 Part II 杜の都仙台

新幹線於17:37分準時到達仙台駅,仙台駅與東京駅相若,都是一個繁忙的車站。


離開車站首先是找酒店check-in

酒店附近的教堂

從教堂右邊的小路一直行,左邊的是東橫Inn仙台西口廣瀨通,右邊的就是我們今晚入住的酒店萩の湯ドーミーインdormy inn。



在酒店放下行李後便把握時間夜遊仙台市。步行往商店街途中見到大小姐的至愛--魚燒,一條小人龍在排隊。



中央通大概有三條長街,沿路很多行人,但許多商店已關門了,當時只不過是7時左右。


沿路一直行便會到一番町商店街



行畢幾條街要大約需要行半小時



是日晚餐


是日開支:

JR East Past: 20000yen x 2 + 16000yen x 2 = 72000yen

萩の湯ドーミーインDormy Inn:  3450yen x 4 -3000 jalan point = 10800yen

魚燒 : 310yen

晚餐: 3155yen

鎮痛消炎劑: 598yen

其他消費: 1639yen

~ Day 1 完 ~

4 則留言:

  1. 東橫Inn仙台西口廣瀨通<----我住過幾次, 但都留意唔到附近有間咁靚既教堂tim..........
    [版主回覆02/16/2011 19:40:00]可能你轉左出広瀨通或者駅前通所以睇唔到

    回覆刪除
  2. 對果2個布丁好有興趣
    [版主回覆03/05/2011 14:52:00]森永布丁.......正呀

    回覆刪除
  3. 哈!我都有影果隻雞!

    回覆刪除
  4. 你好似鍾意影人多d喎

    回覆刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。