2011年2月26日星期六

2011.2.7 - Day 4 Part II 挑戰東家

盛岡最出名的三大麵--盛岡冷麵、炸醬麵及碗仔蕎麥麵。今次到盛岡時間不多,所以只選擇了三大麵之首碗仔蕎麥麵。碗仔蕎麥麵是盛岡獨有名物,以「東家」最具人氣。

由於我們都不是"刷"得之人,所以只有大少挑戰100碗蕎麥麵。職員會先放下證明書及講解食法,還會替客人圍上圍裙。


每一小碗其實只是一小啖,不過可能大少開始時食得頗急,食到八十幾碗時已經覺得頂胃。最後都堅持食到101碗,才把碗蓋上,挑戰成功獲贈紀念木牌一個。


我們從旁打氣之餘亦要一嘗聞名的蕎麥麵





「東家」內的裝飾擺設都很別緻


紀念牌可以付款講買的

紀錄自1996年都沒被打破

食過麵後乘車回車站,途中經過東北第一名櫻--石割櫻。不過冬天只剩下樹枝,沒有了觀賞價值。

2 則留言:

  1. 呢篇應該係在以前YB寫落既,但無晒以前D回應及回覆嘅?

    回覆刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。