2019年4月25日星期四

2019.4.19 復活節西九高鐵初體驗


今年復活節4天假期又選擇了到國內旅行。今次報了一個高鐵加動車團,從香港西九出發。雖然是坐8:51的班次,但因是長假期的第一天,領隊通知要提早到7點集合。
往香港高鐵站最方便快捷是乘西鐵到柯士甸站,再經連絡出口去西九龍站。

站內指示清晰,而且只要跟著人群走就不會走錯路。

站內已經是人頭湧湧

找到團體集合點跟領隊報到。領隊派發車票、講解過關流程及指示了過關後的集合位置後,我們便去買點早餐(過關後沒有食店)。

今天出發的高鐵票大部分售罄

嘩!好墟撼呀!不過我們都只是用了20分鐘便過了香港海關。

出境後乘電梯往下層進入過境限制區


暫別香港

限制區內有小量店舖

打咭位

在復活節高峯期過關時間比想像中快,整個一地兩檢都只是用了36分鐘便完成。我們還有一個鐘的早餐時間呢!不過要找一個空座位都有些困難!

候車區竟然有冷熱水供應


夠鐘入閘了,還要再落一層才到月台。我們乘坐的復興號已停在月台了,長長的高鐵有16卡,我們沒有時間跑去拍攝車頭。


座位很闊,比乘飛機舒適得多

車廂前有行李架可放少量行李,放滿了就要放上頭頂的行李架。放上架的行李不可過闊,車務員會檢查架上行李。
香港高鐵不設無座票,站著的只是團友。

餐卡提供款式不多的食品或飲品


車上亦有熱水供應,可以自攜杯麵

香港段全程在地底,14分鐘後到達深圳福田站。如果住西九龍一帶,去福田真的很快。這班車會停福田、深圳北、虎門,終點站廣州南。全程1小時4分鐘。

轉眼已到達廣州南站,我們的目的地不是廣州,還要轉動車,有個多小時的轉車時間,可讓我們去拍攝車頭相。至於今次旅行的目的地就要下回分解了。

復興號

▼ 靈渠

11 則留言:

  1. 車廂內寧靜舒適嗎?座位有無摺疊枱面(類似飛機座位嗰類)?

    回覆刪除
    回覆
    1. 乘客交談少不免,不過唔算嘈,可能係喺香港出發,冇國內出發嘅高鐵/動車咁嘈。座位闊都舒適,有摺疊枱面,仲唔會好似飛機咁頂住,我哋仲全程都放張枱面落嚟放手機睇片。

      刪除
    2. 早於2010年我已在大陸坐過高鐵,當時由廣州南站去韶關,高鐵列車大致都係購買日本及歐洲技術然後在中國大陸生產,所以外內設計部份會似日本新幹線及歐洲高速火車,一定比坐飛機舒服

      刪除
    3. 我第一次坐高鐵都係2010年,由廣州南去長沙。我都覺得好似坐緊新幹線,又快又舒服。不過大陸高鐵有企位,呢陸客會挨住人哋個座位企,就唔係太好。

      刪除
    4. 其實日本新幹線自由席都可以企,不過D人通常會企响兩卡之間位置,我試過有次由上野去輕井沢因為指定席滿哂,自由席又無位,最後企到去輕井沢,足足企咗一個鐘,腳都軟

      刪除
    5. 呀..高鐵係無自由席,所以唔應該有企位先啱

      刪除
    6. 我就試過由上野去輕井沢既新幹線全滿,我哋坐指定席,前一卡就係自由席,有班外國人坐晒喺我個卡車廂通道地下。
      香港高鐵係全車指定席,但國內高鐵有無座席,即係企位。

      刪除
  2. 我估我在香港坐高鐵直接返大陸好微,我住新界東,坐港鐵到羅湖再坐深圳搭高鐵方便過去西九搭。

    另外,而家在大陸消費,多唔多店舖收現金架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我住新界西都係上深圳坐高鐵方便D。
      我而家上大陸消費多數用支付寶或微信,好多時都有折扣優惠。店舖都仲會收現金。

      刪除
    2. 我仲未有支付寶或微信,所以要問下店舖仲收唔收現金囉。

      刪除
    3. 我今次去廣西反而用現金比較多。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。