2019年4月23日星期二

2019 冬遊道東、靜岡賞花行 Day 1.3 - 小樽雪燈之路-小樽運河


除了第一次於7月份到小樽是天氣炎熱外,往後的3次都是寒氣迫人的,令我對小樽又愛又恨。今次來到小樽運河雖然只有負0.9度,但沒有寒風暴雪,所以不覺得太寒冷。


運河夜景影了很多次,但今次多了一條雪燈路,及河面上的小燈,感覺不一樣呢!


運河會場的雪燈跟手宮線跡地的大同小異,所以我比較喜歡拍攝舖上雪的倉庫。











以往都只會流連在運河前方的位置,今次一直沿著雪燈路行到另一條橋,終於拍到不一樣的運河。







會場9點結束,我們亦回酒店了。途中見到KFC雪人,大小姐說很像肥姐,我卻左看右看都不覺得似!

是日晚餐在lawson解決,都很豐富啊!


4 則留言:

  1. 有冇上天狗山睇夜景?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀,一來唔夠時間上山,二來我上次去小津已經上去睇過

      刪除
  2. 冰燈點都要睇一次。不過啲人多成咁,小樽都係怕怕嘞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔算太多人。我最想去札幌雪祭,不過始終都未去到。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。