2019年4月18日星期四

2019 冬遊道東、靜岡賞花行 Day 1.1 - 札幌到著、小樽Smile Hotel


新春的第三個旅程終於出發(有點望穿秋水)。機場仍然掛著賀年揮春。為了充分利用時間,我們選擇了乘凌晨機飛往東京,再轉機上札幌。去到札幌還可以有大半天行程,不過代價是要捱眼瞓。



抵達及再出發同樣在T3,我預鬆了轉機時間。所以有足夠時間讓我吃點東西、逛逛商店及換上雪裝。


候機室正好對著我2014年住過的成田東橫(成田東橫blog) 👈

兩個半鐘後新千歲到著

久違了的札幌駅


今晚會住小樽,所以要先寄存行李。札幌駅內的大locker非常搶手,我們要去到西北口才找到一個大locker。解決了行李便可輕鬆上路。第一站醫肚,大小姐首選味之時計台。

大小姐至愛牛油帶子拉麵,我嫌太油只吃普通叉燒拉麵。

逛狸小路是指定動作,途經大通公園。今年又無緣看雪祭,只看到還在拆卸中的雪祭鐵支架。




對動漫一無所知的我,見大小姐停下拍照我又影。

兩母女出走都是由我篇行程,大小姐會不定時通知新發現。我的任務就是要在有限條件下為她排入行程中。她的第一個任務就是要看雪ミク電車,至於這部電車的來頭就由大小姐自己介紹(大小姐遊記)👈。



完成任務後我們便要趕去小樽



今個旅程只會在札幌及小樽逗留一天半,明晚便會乘高速巴士往帶廣。第一晚住宿我們揀了比札幌平宜一半的スマイルホテル小樽 (Smile Hotel)。在地圖查看酒店時發現位置跟我們4年前住過的小樽グリーンホテル(Green Hotel) (2014 blog)很接近。 到達才知道原來是Green Hotel已改為Smile Hotel。不過今次我們是住一馬路之隔的新館。


 5,000yen Semi double 還能要求甚麼?


在酒店稍為休息後,出發小樽雪燈之路。

6 則留言:

  1. 望落又唔算太多積雪喎。幾多度呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 零度左右,今次全程都沒有括大風雪,所以唔係太凍。

      刪除
  2. 唔揸車?
    原來係Green Hotel, 唔怪得咁熟口熟面啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿女冇雪地揸車經驗, 驚佢handle唔到。
      間酒店外貌冇變,係改咗個名。

      刪除
    2. 我見相入面馬路好似無積雪, 都想諗吓果段時間去揸車有無問題添

      刪除
    3. 我哋出發前1星期正好大風雪,到我們出發好彩冇大雪,路面都冇積雪。下次再去就會考慮自駕遊。

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。