2019年5月16日星期四

2019 冬遊道東、靜岡賞花行 - 然別湖畔温泉ホテル風水


今個旅程的第一間溫泉旅館是然別湖畔温泉ホテル風水。風水酒店是現時然別湖畔唯一的酒店。我們乘然別湖線巴士直達然別湖,車費是每位1650yen,下車時切記要領取乘車證明書,可到酒店接侍處退回1000yen,及領取回程無料乘車券。



時間尚早未能取房間,於是到外面逛逛

然別湖線巴士站就在酒店大門前面

左方是自然中心及另一間已停業的酒店

完全結冰的湖泊搖身一變成了冰上村


我訂的是『本館』和室10畳(眺望:湖)バス・トイレ付,兩人料金25080yen。但竟然變成是洋和室。我與大小姐可以各據一方。



湖景房整個冰上村盡收眼底


露天溫泉不算大,而且水非常熱



早晚餐都是同一間餐廳



非常豐富的基本夕食







冬季限定的冰上露天風呂

洋和式自助早餐食物款式不多

6 則留言:

  1. "然別湖畔温泉ホテル風水" 哈哈, 我以為係講間酒店既風水, 間酒店風水有問題添XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本有D酒店名真係怪怪地,好似舊年尾我住指宿嗰間叫”吟松”,諗起都想笑XD

      刪除
  2. 有冇浸冰上露天風呂

    回覆刪除
    回覆
    1. 夜晚有浸,黑漆漆冇乜特別,但真係好凍

      刪除
  3. 當年我都係住風水,那晚住客不超過20人,浸了3次溫泉都無人,冷清得可憐
    另一間仲未閉館嘅福原晚上我見所有房間都漆黑一遍,好似無人住咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 當晚都唔係好多客,我哋浸溫泉都冇其他人

      刪除

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。