2010年7月1日星期四

2009 日本北海道+東京--Day 1 Part I 雪見札幌

9:35KE765開始登機,10:05起飛,我們的北海道東京11天旅程正式開始。
飛到接近北海道時,我們已看到遍地白雪,很開心終於可以過一個白色聖誕。


抵達時已經是12:40分,辨理好入境手續,第一時間到JR CounterJRPass及出齊整個旅程的火車票,個程十分順利,在等待期間因有暖氣的關係,熱到標汗。


搭乘Rapid Airport 144 (14:04-14:361040)出發到札幌

我地係第一個站上車, 所以唔使買指定席, 不過之後幾個站就開始多人同埋已經冇位坐

札幌路線圖都唔算複雜

沿過我們不停影相


沿北口出轉右直行2分鐘就到東橫inn北口,非常方便。在街上遍地都是雪,拉著行李行雪地有些困難,而且路面很滑,一不小心很容易PK

到達東橫inn還未到check in時間,我們放下行李便出發。

沒有留言:

發佈留言

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。