2010年7月5日星期一

2009日本北海道+東京--Day 8 Part I 青森朝市-Auga海鮮市場

在酒店吃簡單的早餐

再到Auga海鮮市場逛,店舖一早已開齊了

很多當地人在排隊買海鮮和牛肉


拜神的祭品?


逛了一會回酒店check out起程到青森駅,當2010年12月4日東北新幹線伸延至新青森駅時,不知這舊車站還會存在嗎?


不知為何昨晚青森大橋沒有亮燈,所以今朝才拍到青森大橋

乘特急Tsugaru 12 (9:46-10:45)到八戸

一個鐘的車程到達八戶,新東北新幹線通車後,從青森前往八戶的時間將會大大縮短

往八食市場的100円巴士要11:41到開,所以我們有足夠的時間寄行李。先跟網上教路到東口2樓自動扶梯背面找Locker,但發現這裡的Locker根本放不下我們的28吋喼,只好先安置另外二個2620吋喼,再到Information centre找人幫忙。裡面的姐姐指示我們到駅外正對的Lawson旁邊的Coin Locker找,那裡有大sizeLocker。原來那裡除了有較有的Locker size外,費用更比駅內平宜得多,6小時只需200円,駅內的要500円呀,勁蝕添!

下圖是Lawson隔離就是Coin Locker,上圖是內部,有較大size的Locker

八戶駅外

安置好行李後走咗入八戸駅隔離果個八戸地域地場產業振興中心(個名水蛇春咁長),裡面有架好大嘅山車,應該係三社大祭果d花車掛。


影咗幾張相之後,走咗入裡面嘅手信店,不過冇乜野啱買,於是出咗去隔離間舖頭買了3個青森蘋果(250円平過係青森買)

沒有留言:

發佈留言

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。