2010年7月6日星期二

2009日本北海道+東京--Day 8 Part II 七里村炭燒海鮮

11:41準時有巴士到站,10分鐘車程就到八食市場。其實八食市場門外都有無料Locker20吋喼應該無問題,我們將羽绒同背包放咗入Locker,唔使入到商場之後熱到一身汗。
商場裡有很多人,到咗賣海鮮嘅檔口,我們揀海鮮,買了兩隻大蝦2000円、一盆生蠔81000円、一盆帶子81000円和3隻魷魚600円。



即開生蠔

到七里村租燒烤爐(租爐費每位200yen),開餐啦。



d蝦好多羔,好好味呀

意猶未盡,又走去買咗一袋生蠔(550)繼續燒,yummy,大小姐話想灼三文魚,於是又買了一包500円三文魚。

吃飽了在商場裡逛,少爺又買了一件T-shirt2520円,之後買了一些零食手信及買了青森蘋果汁。

原本我們安排乘Hayate 25 (16:57-19:42)新幹線南下東京,但發覺在八食市場已没有其他地方行了,少爺又想早些到池袋的Animate,於是轉呔提早乘車回八戶駅。八食市場外有大停車場方便自駕遊。

沒有留言:

發佈留言

多謝你的留言, 如果想以電郵通知我們的回覆, 請按「通知我」,我地會儘快回覆。